استان گیلان میزبان دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو

انجمن نانوفناوری ایران، دهمین همایش دانشجویی را در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه سال جاری در محل پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران مستقر در استان گیلان برگزار خواهد کرد.

استان گیلان میزبان دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو

انجمن نانوفناوری ایران، دهمین همایش دانشجویی را در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه سال جاری در محل دانشکده فنی کاسپین پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران مستقر در استان گیلان برگزار خواهد کرد.

 

این همایش که اولین همایش دانشجویی سال جاری است، با هدف ایجاد هم‌افزایی و تعامل میان پژوهشگران حوزه فناوری نانو، توانمندسازی محققان برای ورود به عرصه بازار و ارائه مدل‌ها، الگوها و راهکارهای کسب موفقیت برای فعالیت در بازار فناوری نانو، برگزار می‌شود. قابل ذکر است شرکت در این همایش برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌‌نامه‌های مرتبط با فناوری نانو الزامی است.

 

تاریخ‌های مهم دهمین همایش دانشجویی فناوری نانو به شرح زیر است: 

دوشنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۰ – آخرین مهلت دریافت مقالات دانشجویان متقاضی

سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۰ – اعلام نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده و آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان و واریز وجه 

پنج شنبه ۳ شهریور ماه ۱۳۹۰ – آخرین مهلت ثبت‌نام و واریز وجه ثبت‌نام

تاریخ دقیق برگزاری همایش: چهارشنبه ۲۳ تا جمعه ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۰

 

دانشجویان متقاضی دریافت حمایت تشویقی و سایر علاقمندان فرصت دارند برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های خود، مقالات خود را تا آخر وقت اداری روز ۱۷ مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی www.nisc.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره ۰۱۸۲۴۶۵۳۲۶۹ با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.