پرداخت یک میلیارد تومان حمایت تشویقی به محققان فناوری نانو

کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد در تاریخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۲ مبلغ ۱۰٫۰۲۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال بابت حمایت تشویقی به ۱۰۳۳ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت نمود. این افراد تعدادی از محققانی بوده‌اند که مدارک آنها تا نیمه اول دی ماه ۱۳۸۹ تأیید و اعلام شده است. همچنین حمایت مابقی پذیرفته‌شدگان سال ۱۳۸۹ به زودی پرداخت خواهد شد.

حمایت‌های تشویقی ۱۰۳۳ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت شد

کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد در تاریخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۲ مبلغ  ۱۰٫۰۲۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال بابت حمایت تشویقی به ۱۰۳۳ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت نمود. این افراد تعدادی از محققانی بوده‌اند که مدارک آنها تا نیمه اول دی ماه ۱۳۸۹ تأیید و اعلام شده است. همچنین حمایت مابقی پذیرفته‌شدگان سال ۱۳۸۹ به زودی پرداخت خواهد شد.

تفکیک حمایت های پرداخت شده براساس نوع فعالیت پژوهشی آنها در جدول زیر آمده است:

 

نوع حمایت تعداد(نفر)  مبلغ(ریال)
پایان‌نامه کارشناسی ارشد (دانشجو) ۲۹۲ ۱٫۷۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه کارشناسی ارشد (استاد راهنما) ۲۱۹ ۶۶۳٫۰۰۰٫۰۰۰
مقالهISI ۳۸۲ ۵٫۷۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه دکتری (دانشجو) ۶۰ ۱٫۰۹۸٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه دکتری(استاد راهنما) ۴۴ ۴۰۲٫۰۰۰٫۰۰۰
ارائه مقاله در کنگره‌های خارج ار کشور ۲۲ ۱۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰
مقاله علمی پژوهشی فارسی ۴ ۱۶٫۰۰۰،۰۰۰
مقاله علمی پژوهشی انگلیسی ۵ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
ثبت اختراع ۱ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
برگزاری همایش ۲ ۵۲٫۵۰۰٫۰۰۰
طرح انکوباتور ۱ ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰
ویژه نامه مجله ISI ایرانی ۱ ۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰
کل ۱۰۳۳ ۱۰٫۰۲۲٫۵۰۰٫۰۰۰

 کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو از اسفندماه سال ۱۳۸۳ تاکنون به افرادی که در حوزه فناوری‌نانو فعالیت علمی- پژوهشی انجام داده‌اند، مبالغی را به‌عنوان حمایت تشویقی پرداخت کرده است. آیین نامه حمایت از فعالیت های پژوهشی، در صفحه حمایت های تشویقی (www.nano.ir/hrdc) موجود است.
 لازم به ذکر است افراد در صورت ویرایش شماره حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، حتماً لازم است شماره حساب تغییر یافته را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir به کارگروه توسعه منابع انسانی اطلاع دهند.