امتیازدهی اولیه برای معرفی برترین‌ متخصصان فناوری نانو

ستاد توسعه فناوری نانو، در مهر ماه سال جاری، برای ششمین سال پیاپی، برترین‌های فناوری نانو را معرفی خواهد کرد. متخصصان برتر بر اساس فعالیت‌ها و دستاوردهای انجام شده در سال ۱۳۸۹ از جمله ثبت اختراع بین‌المللی، توسعه محصول یا فناوری حاصل از تحقیقات دانشگاهی، چاپ مقالات، راهنمایی یا انجام پایان‌نامه، چاپ کتاب و … تایید شده در داوری‌های ستاد، انتخاب خواهند شد.

امتیازدهی اولیه برای معرفی برترین‌ متخصصان فناوری نانو

ستاد توسعه فناوری نانو، در مهر ماه سال جاری، برای ششمین سال پیاپی، برترین‌های فناوری نانو را معرفی خواهد کرد. متخصصان برتر بر اساس فعالیت‌ها و دستاوردهای انجام شده در سال ۱۳۸۹ از جمله ثبت اختراع بین‌المللی، توسعه محصول یا فناوری حاصل از تحقیقات دانشگاهی، چاپ مقالات، راهنمایی یا انجام پایان‌نامه و چاپ کتاب تایید شده در داوری‌های ستاد، انتخاب خواهند شد.

 

بر اساس مدارک دریافتی و تایید شده در داوری‌های ستاد، نتایج اولیه این ارزیابی مشخص شده است. برای پیشگیری از هرگونه خطای احتمالی، نتایج این امتیازدهی در صفحه شخصی افراد در بخش حمایت‌های تشویقی سایت ستاد فناوری نانو (http://www.nano.ir/hrdc) قرار داده شده ‌است.

 

بر این اساس تمام متخصصان فعال در زمینه فناوری ‌نانو که تاکنون حداقل یکی از فعالیت‌ها یا دستاوردهای آنها در حمایت تشویقی ستاد پذیرفته شده ‌است، می‌توانند با مراجعه به این صفحه و استفاده از کلمه کاربری و رمز عبور خود، که از بخش حمایت تشویقی ستاد دریافت کرده‌اند، موارد امتیازدهی‌شده را مشاهده نمایند.

 

تبصره:

• هرگونه اعتراض در رابطه با امتیاز، تاریخ انتشار، تعداد ارجاعات، فاکتور اثربخشی مجلات (IF)، نقش نویسنده و غیره را با ذکر کد مستند در قسمت مشخص شده در صفحه مذکور وارد کنید.

• کاربران می‌توانند کد پیگیری و عنوان پایان‌نامه‌ها، مقالات، کتب، ثبت اختراعات و یا مستندات دیگری را که از ایشان در حمایت تشویقی مورد پذیرش قرار گرفته و در آن صفحه امتیازدهی نشده ‌است، در آن بخش وارد کنند. شایان ذکر است که آخرین مهلت ارسال اعتراضات ۳۱ مرداد سال جاری است.

 

مواردی در این دوره امتیازدهی شده‌اند که :

در سال ۱۳۸۹ انجام و به پایان رسیده باشند؛

در داوری حمایت تشویقی ستاد تایید شده‌اند.

 

این موارد عبارتند از :

• پتنت‌های منتشر شده (Publish) و یا گرنت شده؛

• مقالات ISI و علمی ـ پژوهشی؛

• پایان‌‌نامه‌های دفاع شده؛

• مقالات ارائه شده در همایش‌های بین‌المللی خارج از کشور؛

• کتب چاپ شده؛

• سخنرانی‌های کلیدی انجام ‌شده در همایش‌های معتبر بین‌‌المللی مرتبط با فناوری نانو؛ و

• عضویت در هیئت تحریریه مجلات ISI یا علمی پژوهشی فناوری‌نانو.