کنفرانس بین‌الملی مدیریت حقوق و استراتژی در مالکیت معنوی

مدرسه مدیریت انستیتوی فناوری بمبئی هند با همکاری و پشتیبانی وزارت توسعه منابع انسانی این کشور میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت حقوق و استراتژی در مالکیت معنوی در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ بهمن ماه (۲ الی ۵ فوریه ۲۰۱۲) است. این کنفرانس قرار است در این دانشگاه در شهر بمبئی برگزار گردد.

کنفرانس بین‌الملی مدیریت حقوق و استراتژی در مالکیت معنوی

مدرسه مدیریت انستیتوی فناوری بمبئی هند با همکاری و پشتیبانی وزارت توسعه منابع انسانی این کشور میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت حقوق و استراتژی در مالکیت معنوی در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ بهمن ماه (۲ الی ۵ فوریه ۲۰۱۲) است.

 

این کنفرانس قرار است در این دانشگاه در شهر بمبئی برگزار گردد وهدف از برگزاری آن ایجاد فضایی مناسب درجهت تبادل نظر و گفتگو پیرامون حقوق مالکیت معنوی و مدیریت آن حقوق است. این کنفرانس فرصتی عالی برای محققان است تا از آخرین تحقیقات و مطالعات موردی در زمینه حقوق و مدیریت مالکیت فکری مطلع گردند.

 

گفتنی است به منظور ارتقا کیفیت و همچنین قدردانی از محققان و وکلای شرکت کننده در این همایش دو دسته جوایز نیز در نظر گرفته شده است که دسته اول به دو تن از بهترین کارهای تحقیقاتی محققان و وکلای شرکت کننده و دسته دوم از جوایز به بهترین پایان نامه علمی محققان هندی و غیرهندی اعطا می‌گردد.

 

محققان می‌توانند تا تاریخ ۳ مرداد ماه سال جاری (۲۵ جولای ۲۰۱۱) چکیده مقالات خود را به این کنفرانس ارسال نمایند. همچنین ثبت نام در این همایش از تاریخ ۲۴ آبان ماه سال جاری (۱۵ نوامبر ۲۰۱۱) آغاز می‌گردد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی ثبت‌نام در این همایش اینجا را کلیک کنند.