تجلیل از برگزیدگان مسابقه تجهیزات شناسایی در فناوری نانو

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، از برگزیدگان مسابقه دانشجویی ملی تجهیزات شناسایی در فناوری نانو تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از برگزیدگان مسابقه تجهیزات شناسایی در فناوری نانو

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، از برگزیدگان مسابقه دانشجویی تجهیزات شناسایی در فناوری نانو تقدیر به عمل آمد. در این مراسم ضمن تقدیر از ۲۴ نفر برگزیده آزمون تئوری مسابقه تجهیزات به ده نفر برتر مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

در مسابقه تجهیزات شناسایی،۲۲۷۲ نفر شرکت کننده طی یک مرحله آزمون تئوری به رقابت پرداختند و از این بین ۲۴ نفر به عنوان برگزیدگان آزمون تئوری به مرحله عملی مسابقه راه یافتند. در پایان مرحله دوم مسابقه ۱۰ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی مسابقه انتخاب شدند.

 

اسامی ۱۰ نفر اول برگزیدگان و جوایز آنها در جدول زیر آورده شده است:

 

نام و نام خانوادگی رتبه کل مبلغ جایزه نقدی (ریال)   مبلغ جایزه اعتباری (ریال)
اسماعیل میرزائی ۱ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۷,۵۰۰,۰۰۰
قادر حسین زاده ۲ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰
آرش معروف ۳ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۵۰۰,۰۰۰
علی احمدی ۴ سکه تمام بهار ۲,۰۰۰,۰۰۰
محسن افسری ولایتی ۵ سکه تمام بهار ۲,۰۰۰,۰۰۰
مهران واقعیان ۶ سکه تمام بهار ۲,۰۰۰,۰۰۰
محمود صمدپور ۷ نیم سکه بهار ۱,۰۰۰,۰۰۰
رضا رسولی ۸ نیم سکه بهار ۱,۰۰۰,۰۰۰
عباس رستمی ۹ نیم سکه بهار ۱,۰۰۰,۰۰۰
فاطمه احمدپور ۱۰ نیم سکه بهار ۱,۰۰۰,۰۰۰

 

 

همچنین در این مراسم علاوه بر ده نفر برگزیده نهایی، از ۱۴ نفر برگزیده دیگر مرحله اول مسابقه نیز تقدیر به‌عمل آمد. طبق اعلام دبیر اجرایی مسابقه، مجوز تدریس در سمینارها و کارگاه‌های آموزشی به تمامی افرادی که امتیاز بالاتر از ۴۰۰۰ کسب کرده‌اند، تعلق خواهد گرفت. گفتنی است علاوه بر این ۲۴ نفر، ۱۳ نفر دیگر نیز در آزمون تئوری امتیازی بالای ۴۰۰۰ کسب کرده‌اند.

 

شایان ذکر است، مسابقه دانشجویی تجهیزات شناسایی فناوری نانو، در دو مرحله تئوری و عملی به ترتیب در روزهای ۳۰ اردیبهشت‌ماه و ۵ مرداد ماه سال جاری برگزار شد.