نرم افزار چند رسانه‌ای شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

اطلاعات پایگاه شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو به صورت آفلاین و پویا در قالب نرم افزاری با عنوان «نرم افزار چند رسانه‌ای شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو» در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ارائه می‌شود. قرارگیری نقشه جغرافیایی موقعیت آزمایشگاه‌های موجود در کشور و دسترسی به اطلاعات هر آزمایشگاه از ویژگیهای این نرم افزار بیان شده است.


اطلاعات پایگاه شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو به صورت آفلاین و پویا در قالب نرم افزاری با عنوان «نرم افزار چند رسانه ای شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو» در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ارائه می‌شود.

 

قرارگیری نقشه جغرافیایی موقعیت آزمایشگاه‌های موجود در کشور و دسترسی به اطلاعات هر آزمایشگاه از ویژگی‌های این نرم افزار بیان شده است. با استفاده از نقشه جغرافیایی قرار داده ‌شده در این نرم‌افزار امکان نمایش اطلاعات آزمایشگاه‌ها و تجهیزات آنها به صورت تصویری و از طریق نقشه فراهم شده است. بدین ترتیب، ‌کاربر با انتخاب هر استان می‌تواند تعداد آزمایشگاه‌های (عضو، غیر عضو و عضو آزمایشی) موجود در پایگاه اینترنتی شبکه را مشاهده نماید.

 

به گفته مجتبی نسب، دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو، در پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، امکان به روزرسانی اطلاعات به قابلیت‌های این نرم افزار اضافه خواهد شد. در حال حاضر با توجه به اجرا شدن نرم‌افزار از لوح فشرده امکان به روزرسانی اطلاعات وجود نخواهد داشت.

 

لازم به‌ذکر است، شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون تعداد ۴۷ آزمایشگاه به‌عضویت قطعی آن درآمده‌اند. غرفه شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو واقع در بخش آزمایشگاه‌های چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو در طبقه دوم سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران تا پایان روز ۱۷ مهرماه، پذیرای حضور علاقمندان به این فناوری است.