ارائه نرم‌افزار جامع مدیریت فرآیندهای آزمایشگاهی در ایام جشنواره

نرم افزار جامع مدیریت فرآیندهای آزمایشگاهی در ایام چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ارائه شد.


«نرم افزار جامع مدیریت فرآیندهای آزمایشگاهی» عنوان نرم افزاری است که در ایام جشنواره در غرفه «فناوران دنا نفیس» در بخش آزمایشگاه های چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ارائه شد.

 

این نرم‌افزار، با قابلیت مدیریت بر تمام گردش‌های کاری آزمایشگاهی، این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا با فرآیندهای گردش کار انجام آزمون، تضمین کیفیت و نگهداری و تعمیرات آزمایشگاه را به راحتی مدیریت نماید.

 

استفاده از نرم‌افزارهای متن باز از جمله ویژگی‌های نرم‌افزار جامع مدیریت فرآیندهای آزمایشگاهی است که وابستگی توسعه‌دهندگان آن را به تولیدکننده‌های زبان‌های برنامه‌نویسی برطرف می‌کند.

 

از دیگر ویژگی‌هایی که به‌زودی به این نرم‌افزار اضافه می‌شود می‌توان به چند زبانه بودن آن اشاره داشت. زبان فارسی، زبان کنونی این نرم‌افزار است و در آینده‌ای نزدیک، زبان عربی و انگلیسی نیز به زبان‌های این نرم‌افزار اضافه خواهد شد.

 

طراحی این نرم‌افزار بر اساس الزامات استاندارد ISO/IEC17025 و با بهره‌گیری از مشاوره نمایندگان شش مرکز بزرگ عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو انجام شده است.

 

لازم به ذکر است، پیش نمایش «نرم افزار جامع مدیریت فرآیندهای آزمایشگاهی» در ایام چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو در غرفه فناوران دنا نفیس ارائه شد.