کسب و کارهای فناورینانو برای اینکه بتوانند موفقیت خود را تضمین نمایند، باید بر حل مسائل و مشکلات مشتریان و فرصتهای کسب و کاری مبتنی بر این حوزه تمرکز کنند.
برنامههای ویژه اروپا برای تجاریسازی فناورینانو
کسب و کارهای فعال در حوزه فناورینانو ممکن حتی واژه نانو را فراموش کنند. این کسب موارد فوق، از محورهای اصلی دو برنامهی ProNano و Nanocom است که توسط کمیسیون هر دو پروژه، فعالیتهای خود را با تجزیه و تحلیل کامل موانع تجاریسازی موفقیتآمیز به گفته سیستی (Sisti)، مدیر بازاریابی و سرمایهگذاری موسسه Veneto Nanotech، از به اعتقاد سیستی، محققان در حوزه فناورینانو باید با انجام محکزنیها
|