آغاز به کار یازدهمین همایش دانشجویی فناوری نانو

یازدهمین همایش دانشجویی فناوری نانو‌ از امروز ۳ اسفند ماه ۱۳۹۰ به مدت دو روز، در محل آمفی تئاتر دانشگاه امیرکبیر، برگزار می‌شود. این همایش از سری همایش‌های دانشجویی فناوری نانو برای اعطای مرحله دوم حمایت‌های تشویقی پایان‌‌نامه‌‌های دانشجویی مرتبط با فناوری نانو محسوب می‌شود.

یازدهمین همایش دانشجویی فناوری نانو‌ از امروز ۳ اسفند ماه ۱۳۹۰ به مدت دو روز، در محل آمفی‌تئاتر دانشگاه امیرکبیر، برگزار می‌شود. این همایش از سری همایش‌های دانشجویی فناوری نانو برای اعطای مرحله دوم حمایت‌های تشویقی پایان‌‌نامه‌‌های دانشجویی مرتبط با فناوری نانو محسوب می‌شود.

 

به گزارش دبیرخانه یازدهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، از ۶۹۶ مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، ۵۹۴ مقاله مورد تایید قرارگرفته است که از این بین‌ ۶۴ مقاله به‌صورت ارائه شفاهی و ۵۳۰ مقاله به‌صورت پوستر ارائه خواهد شد. بیشترین آمار مقالات ارسالی به مقالاتی با موضوعات نانوشیمی و نانومواد و نانوفیزیک اختصاص دارد.

 

از جمله برنامه‌های جانبی این همایش می‌توان به برگزاری ۶ کارگاه‌ آموزشی با عناوین تدوین طرح کسب و کار در فناوری نانو، کارآفرینی و خلاقیت، بهره‌برداری و مدیریت محصول، خدمات و ثبت اختراع، مقاله نویسی و نقد علمی، جنبه‌های مختلف امانتداری علمی و آشنایی با مراکز رشد و وظایف آنها، اشاره کرد. همچنین در ایام یازدهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو با ۴۰ درصد تخفیف در کنار محل برگزاری همایش برپا خواهد بود.

 

گفتنی است، سلسله همایش‌‌های دانشجویی فناوری نانو به‌وسیله‌ ستاد توسعه فناوری نانو و با همکاری یکی از مراکز دانشگاهی کشور برگزار می‌شود. تاکنون ۱۰ همایش از این مجموعه همایش‌ها در دانشگاه‌های تربیت مدرس(سه مرتبه)، کاشان، شیراز، رازی کرمانشاه، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده پردیس فنی تهران واحد گیلان و علوم پزشکی مشهد، برگزار شده است.