دو هفته تا پایان مهلت ثبت‌نام المپیاد نانو؛ همدان در جایگاه نخست

تعداد ثبت‌نام کنندگان در آزمون تئوری سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، به بیش از ۲۰۰۰ نفر رسید. از بین استان‌های شرکت کننده در المپیاد، استان همدان جایگاه نخست را در تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نامی به خود اختصاص داده است.


تعداد ثبت‌نام کنندگان در آزمون تئوری سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، به بیش از ۲۰۰۰ نفر رسید. استان همدان از بین ۲۷ استان‌ شرکت کننده در المپیاد، جایگاه نخست را در تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نامی به خود اختصاص داده است.

 

طبق آمار منتشر شده از سوی باشگاه دانش‌آموزی نانو، از زمان آغاز ثبت‌نام در سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو تا روز ۲ اسفندماه سال جاری، در مجموع ۲۱۸۰ دانش‌آموز از ۲۷ استان کشور در آزمون مرحله اول المپیاد نانو ثبت‌نام کردند. از این تعداد ۲۰۰۰ ثبت‌نام بصورت گروهی و مابقی بصورت فردی صورت گرفته است. 

 

گفتنی است، تاکنون استان‌های همدان با ۸۴۷ نفر، گلستان با ۳۱۳ نفر و سمنان با ثبت‌نام ۲۶۳ نفر بعنوان مراکز برگزاری آزمون مرحله اول سومین المپیاد انتخاب شدند. شایان ذکر است، در صورت ثبت‌نام حداقل ۲۰۰ شرکت کننده (۱۰۰ پسر و ۱۰۰ دختر) از یک شهرستان در المپیاد، آن شهرستان بعنوان حوزه‌‌ برگزاری آزمون انتخاب می‌شود.

 

آزمون مرحله اول سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد. علاقمندانی که تاکنون موفق به ثبت‌‌نام در سومین المپیاد دانش ‌آموزی علوم و فناوری نانو نشده‌اند، فرصت دارند تا تاریخ ۱۵ اسفندماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی باشگاه نانو، نسبت‌به ثبت‌‌نام در المپیاد اقدام کنند.