سرمایه‌گذاری بر روی شرکت موفق نانویی

کمپانی مریمن کپیتال (Merriman Capital, Inc) از شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانکی، اعلام کرد که بعنوان همکار اصلی گروه بین المللی الکسیوم (Alexium)، دارنده فناوری تغییرات سطحی به کمک فناوری نانو در آمریکا و در قالب همکاری «رسید سپرده» جهت ورود این شرکت به بازار OTCQX فعالیت خواهد نمود.


کمپانی مریمن کپیتال (Merriman Capital, Inc.) از شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانکی، اعلام کرد که بعنوان همکار اصلی گروه بین المللی الکسیوم (Alexium)، دارنده فناوری تغییرات سطحی به کمک فناوری نانو در آمریکا و در قالب همکاری «رسید سپرده» (نوعی قرارداد همکاری که امکان حضور شرکت‌های خارجی را در بازارهای سرمایه‌ای تسهیل می‌کند) جهت ورود این شرکت به بازار OTCQX (بازار تجاری شرکت‌های خارج از بورس ایالات متحده) فعالیت خواهد نمود.

 

کمپانی الکسیوم دارنده پتنت‌های انحصاری در زمینه فرآیندی است که توسط وزارت دفاع آمریکا طراحی و توسعه داده شده و امکان تغییرات سطحی و اتصال نانوذرات یا گروه های عاملی مختلف شیمیایی را به سطوح و یا بسترهای گوناگون جهت فراهم آوردن خواصی نظیر ضد آب، ضد روغن، ضد میکروب و غیرچسبنده بودن و حفاظت در مقابل اشعه ماوراء بنفش را فراهم می آورد.

 

شرکت اعلام کرد هر کدام با ۴۰ سهم عادی، در OTCQX مشغول فعالیت هستند. اسپنسر گریمز، رئیس خدمات بازارهای سرمایه‌ای مریمن کپیتال، بیان کرد: «ما با اشتیاق فراوان ورود الکسیوم را به OTCQX خوشامد گفته و از اینکه حامی مالی آنها هستیم خرسندمی‌باشیم. OTCQX فرصت‌های زیادی را برای شرکت‌های خلاق و در حال رشد سریع همچون الکسیوم به‌منظور دستیابی به بازارهای سرمایه‌گذاری آمریکا، که در نوع خود توسعه یافته ترین در دنیا هستند، فراهم میکند.این شرکت، به کمک نسل بعدی علم مواد و فناوری نانو قادر به تشکیل بازار جدیدی در قرن ۲۱ است. ما به دنبال معرفی هر چه بیشتر الکسیوم به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی از طریق پلتفرم منحصر به فردی که OTCQX فراهم می آورد؛ هستیم».

 

مریمن کپیتال، یک شرکت سرمایه‌گذاری بانکی می‌باشد که خدمات اجرایی، تولید بازار و تحقیقاتی متنوعی را برای شرکت‌هایی با رشد بالا فراهم می‌آورد. ما همچنین به ارائه خدمات افزایش سرمایه می‌پردازیم. مریمن کپیتال از شرکت‌های تابعه مریمن هولدینگز می‌باشد و از شرکت‌های سرمایه‌گذار بانکی پیشرو برای شرکت‌های OTCQX می‌باشد.