فیلم ویدیویی کاربردهای بالقوه فناوری‌نانو در صنعت کاغذ

فیلم ویدیویی جدیدی با موضوع کاربردهای بالقوه فناوری‌نانو در صنعت محصولات جنگلی، به عنوان یک ابزار آموزش و یادگیری، به طور گسترده‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

فیلم ویدیویی جدیدی با موضوع کاربردهای بالقوه فناوری‌نانو در صنعت محصولات جنگلی، به عنوان یک ابزار آموزش و یادگیری، به طور گسترده‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

سازمان‌های بسیاری این فیلم را در سایت خود قرار داده و طی سه ماه گذشته، بیش از ۱۰۳۷ نفر از سایت مربوط به آن بازدید کرده‌اند. فیلم ویدیویی جدید، به طور شفاف و دقیق پتانسیل عظیم فناوری‌نانو برای توسعه محصولات جدید را پوشش می‌دهد.

ممکن است استفاده از فناوری‌نانو در صنعت کاغذ دشوار باشد. همچنین درک ماهیت درختان و منحصر به فرد بودن آنها برای فناوری‌نانوی تجدیدپذیر نیز می‌تواند برای مشتریان چالش‌برانگیز باشد. فیلم ویدویی جدید یک ابزار ارتباطی عمومی و فوق‌العاده است که موجب تحسین بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌هایی شده است که آن را تماشا کرده‌اند.

این فیلم ویدویی که محصول انجمن جهانی کاغذ، خمیر کاغذ، بسته‌بندی و صنایع تبدیلی (TAPPI) است، یک اقدام فوق‌العاده است که در قالب آن، داستان مدیریت مسوولانه جنگل‌ها، برای توسعه محصولات پایدار ارائه شده است.

شرکت مبدع در این فیلم روش‌های جالب جدیدی ارائه کرده است که با اتکا بر آنها می‌توان به برخی از مسائل چالش ‌برانگیز حوزه جنگل پاسخ داد. روش‌های جدید، مدیریت جنگل‌ها و حفظ سلامت محیط زیست برای نسل‌های آتی را تضمین می‌کنند.

فیلم فوق توسط تیمی از داوطلبان صنعتی TAPPI و با هدف افزایش آگاهی نسبت به پتانسیل درختان در استفاده از فناوری‌نانو، تهیه شده است. این فیلم ۴ دقیقه‌ای به دنبال ارائه برخی از کابردهای کنونی الیاف درختی در محصولات مختلف و پتانسیل آن برای محصولات و کاربردهای جدید مبتنی بر فناوری‌نانو است.

لینک دانلود فیلم از سایت اصلی. (mp4-58MB)