پتنت‌های شرکت ایزون در زمینه نانوحفرات الاستومریک

شرکت علم ایزون (Izon Science) که در زمینه تولید ابزارآلات مبتنی بر نانوفناوری فعالیت می‌کند از پتنت‌های اساسی خود در زمینه پلت فرم آنالیز نانو و زیست ذرات خبر داده است.


شرکت علم ایزون (Izon Science) که در زمینه تولید ابزارآلات مبتنی بر نانوفناوری فعالیت می‌کند از پتنت‌های اساسی خود در زمینه پلت فرم آنالیز نانو و زیست ذرات خبر داده است. اداره پتنت و علامت تجاری آمریکا پتنت علم ایزون به شماره۱۱/۷۲۱۰۴۷ را به خاطر اختراعی که در زمینه آشکارسازی، اندازه گیری و کنترل ذرات است پذیرفته است.

 

این پتنت نانوحفرات الاستومریک جدیدی را که دارای قابلیت تغییر اندازه هستند و در ابزارهای qNano و qViro این شرکت کاربرد دارند در برمی‌گیرد. اداره پتنت استرالیا نیز پتنت علم ایزون را به شماره ۲۰۰۵۳۱۵۷۲۹ به خاطر همان فناوری پذیرفته است. همچنین شرکت علم ایزون به خاطر پلت فرم آنالیزش در اداره مالکیت فکری انگلیس پتنتی را به ثبت رسانده است. این پتنت به شماره ۲۴۷۷۲۸۷ در رابطه با کنترل جریان در روزنه و بیان کاربرد فشار و ولتاژ ترکیبی است. این پتنت در راستای پتنت قبلی در سال ۲۰۰۶ است. (GB2421303).

 

هانز واندر ورن مدیر اجرایی شرکت علم ایزون می گوید: «پذیرش این پتنت‌ها از کارهای برجسته شرکت است. ما هم‌اکنون تجهیزات خود را به بیش از ۳۰ کشور می‌فروشیم و به سرعت موجودی پتنت‌ها، توانایی‌های اندازه‌گیری و توانایی تحقیقات و توسعه خود را گسترش می‌دهیم.»

 

واندر ورن می‌گوید که شرکت رشد زیادی را در تمام زمینه‌های فعالیتش تجربه می‌کند : «ما هم اکنون قادر به انجام تحقیقات و توسعه در دفاتر بوستون و اکسفورد خود هستیم علاوه بر آن در دفتر مرکزی خود در کریسچرچ نیوزیلند نیز مشغول به کار هستیم. با گسترش بخش تحقیقات و توسعه خود ما قادر به انجام تحقیقات مشترک بیشتری هستیم که برای شرکت و مشتریانش و شرکای تحقیقاتی بسیار ارزشمند می‌باشد.»

 

شرکت علم ایزن توسعه دهنده ابزارهای قابل حمل qNano و qViro با نانوحفرات بی‌نظیری که دارای قابلیت تغییر اندازه هستند می‌باشد. این ابزارهای چند پارامتری، دقت و اطمینان را نسبت به فناوری‌هایی که از قبل وجود داشتند به طرز قابل ملاحظه‌ای بهبود داده و تحقیقات در زمینه‌های نانودارو، خون شناسی، ژن درمانی و توسعه واکسن را ترقی می‌دهند.