گزارش بازار فناوری‌نانو و نانومواد تا سال ۲۰۱۹

اخیرا گزارشی درباره بازار نانومواد و فناوری‌نانو تا سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. در این گزارش علاوه بر ارائه پیش‌بینی‌های مالی، اطلاعاتی درباره ۱۰۰۰ شرکت و مرکز تحقیقاتی فعال در حوزه فناوری نانو ارائه شده است.

نانومواد به دلیل خواص نوری، مغناطیسی، کاتالیستی و الکتریکی ویژه‌ای که دارند کاربردهای متعددی در صنعت پیدا کرده‌اند. در حال حاضر بازار وسیعی برای نانوموادی نظیر دی اکسید تیتانیوم، اکسید روی، اکسید سیلیکون، نانوساختارهای کربنی، نانوفیبرها، نانو ذرات نقره، نانورس‌ها، نقاط کوانتومی و مواد نانوحفره‌ای بوجود آمده است تا از این مواد در فیلتراسیون، الکترونیک، لوازم آرایشی بهداشتی، پزشکی، مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها استفاده شود. پیشرفت‌های اخیر، فرصت‌‌های تازه‌ای برای گرافن و نانوسلولزها باز کرده است. اخیرا گزارشی درباره بازار نانومواد منتشر شده است که در آن اطلاعات جامعی درباره جنبه‌های مختلف بازار این مواد ارائه شده است.
چه اطلاعاتی در این گزارش وجود دارد؟
اطلاعات جامع و پیش‌بینی‌هایی درباره بازار جهانی نانومواد و فناوری‌نانو تا سال ۲۰۱۹ در این گزارش آمده است. نانوموادی که در این گزارش به آن اشاره شده عبارتند از: نانوپودرهای اکسید آلومینیوم، آنتیموان قلع، اکسید بیسموت، نانولوله‌های کربنی، اکسید سریم، اکسید کبالتف فولرین، گرافن، گرافین، گرافیدین، گرافان، ایندیم، اکسید آهن، اکسید منیزیم، اکسید منگنز، دی سولفید مولیبدن، نانوسلولزها، نانورس‌ها، نانوفیبرها، نانوذرات نقره، اکسید نیکل، نانوساختارهای کربنات کلسیم، مواد نانوحفره‌ای، نقاط کوانتومی، سیلیکون، اکسید سیلیکون، دی اکسید تیتانیوم، اکسید یوتریم، اکسید روی، اکسید زیرکونیوم.
همچنین در این گزارش، نقشه راه فناوری و تجاری‌سازی نانومواد تا سال ۲۰۱۶ آمده است. پیش‌بینی‌های مالی بازار فناوری‌نانو و نانومواد نشان می‌دهد که این فناوری روی حوزه‌های ذیل تاثیر به سزایی خواهد داشت: هوافضا، نیروی هوایی، خودروسازی، مهندسی شهرسازی، ساختمان، مخابرات، بهداشت، استریل و پاستوریزه کردن، الکترونیک و نیمه‌هادی، انرژی، محیط زیست، غذا، کشاورزی، دریایی، پزشکی، نظامی، علوم زنده، صنایع دفاعی، بسته‌بندی، کاغذ، مراقبت‌های فردی، پلاستیک و لاستیک، رنگ، محصولات امنیتی، حسگرها، ورزش، نساجی، ابزارها و فلزات.
این گزارش آخرین اطلاعات درباره قوانین مربوط به نانومواد در جهان ارائه می‌کند، در بخشی دیگر، تحلیل پتنت‌های انجام شده و قسمتی نیز به ارائه برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری دولت‌ها در این بخش می‌پردازد. حجم بازار نانومواد با واحد تن در این گزارش آمده است. در مجموع بیش از ۵۰۰ جدول و شکل در این گزارش درج شده است. در بخش دیگری از این گزارش اطلاعاتی درباره ۱۰۰۰ شرکت و مرکز تحقیقاتی در حوزه نانومواد و فناوری‌نانو ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گزارش به آدرس http://www.researchandmarkets.com/affcontent/?tt=3721_135171_69066_&r=/research/9g39vg/the_global مراجعه کنید.