صدور ۱۱ گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو در آذر ‌ماه سال ۹۲

نتایج پنجمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو اعلام شد. بر این اساس ۱۱ نفر از مجموع ۸۱ نفر شرکت کننده در آزمون، در سه تراز «الف»، «ب» و «ج» گواهی توانمندی تدریس دریافت کردند.

به دنبال برگزاری پنجمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو در اول آذرماه سال جاری، ۱۱ نفر موفق به دریافت گواهی توانمندی تدریس در این آزمون شدند که از این میان، یک نفر گواهی تدریس تراز «الف»، ۶ نفر گواهی تدریس تراز «ب» و ۴ نفر گواهی تدریس تراز «ج» دریافت نمودند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از ۲۵ آذر ماه برای مشاهده کارنامه به صفحه ‏کاربری خود بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو مراجعه کنند.‏

گفتنی است تاکنون ۱۶۷ نفر شامل: ۳۶ نفر در سطح «مدرس تراز الف»، ۴۸ نفر در سطح «مدرس تراز ب» و ۸۳ نفر در سطح «مدرس تراز ج» از کارگروه ترویج ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گواهی توانمندی تدریس دریافت کرده‌اند.

 نهادهای ترویجی و مراکز آموزش و پرورش می‌توانند برای برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو و پنجمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از مدرسان دارای گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو استفاده نمایند. شایان ذکر است دارندگان گواهی تراز «الف» و «ب» می‌توانند در هر دو سطح دانشجویی و دانش‌آموزی و دارندگان گواهی تراز «ج» می‌توانند در سطح دانش‌آموزی، در دوره‌های آموزشی تدریس کنند. مدت اعتبار گواهی توانمندی تدریس ۲ سال پس از صدور آن است.

 مطابق آیین‌نامه حمایت از برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، دارندگان گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو می‌توانند از این حمایت‌ها در زمینه برگزاری سمینارهای آموزشی و ترویجی فناوری نانو برخوردار شوند. همچنین بر اساس این آیین‌نامه، کیفیت دوره‌های آموزشی آمادگی مسابقه دانشجویی و المپیاد دانش آموزی بر میزان حمایت تشویقی پرداختی به نهاد ترویجی تاثیرگذار خواهد بود. متن کامل آیین‌نامه حمایت‌ تشویقی در صفحه ترویج پایگاه اینترنتی ستاد نانو در دسترس قرار داد.

اسامی برگزیدگان پنجمین آزمون توانمندی تدریس در جدول زیر آمده است:
ردیف
نام و نام خانوادگی رشته تحصیلی مقطع تحصیلی تراز مدرس
۱ سیده معصومه قاسمی نژادلیچایی            مهندسی فناوری نانو دکتری تخصصی الف
۲ سید بهنام غفاری مهندسی فناوری نانو دکتری تخصصی ب
۳ محسن نهاوندی مهندسی فناوری نانو کارشناسی ارشد ب
۴ فاطمه شهسواری مهندسی فناوری نانو دکتری تخصصی ب
۵ حسین سفردوست هوجقان نانوشیمی کارشناسی ارشد ب
۶ ثنا السادات پور طباطبایی بیوتکنولوژی کارشناسی ب
۷ یاسر بهاری ملامحله مهندسی فناوری نانو دکتری تخصصی ب
۸ رامین قطره سامانی مهندسی فناوری نانو کارشناسی ارشد ج
۹ محسن افسری ولایتی مهندسی فناوری نانو دکتری تخصصی ج
۱۰ امیر براتلو مهندسی مکانیک کارشناسی ج
۱۱ سید مهدی پیمانی مطلق نانوشیمی کارشناسی ارشد ج