انتشار گزارشی درباره بازار جهانی نانوپودرها

گزارش جدیدی درباره بازار جهانی نانوپودرها منتشر شده که در آن روند تغییرات بازار این نانومواد مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین شرکت‌های فعال در این بازار نیز در این گزارش معرفی شده‌اند.

اخیرا گزارش تحلیل بازار جهانی نانوپودرها توسط گروه ریسرچ اند مارکت (research&markets) منتشر شده‌است. نانوپودر به پودرهایی با ابعاد بسیار کوچک از جنس فلزات یا ترکیبات آلیاژی گفته می‌شود که دارای مقیاس نانومتری است. هر چند که با ظهور فناوری‌نانو این نانوپودرها در جامعه علمی مورد استفاده قرار گرفتند اما یافته‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد که در عصرباستان انسان این نانومواد را استفاده می‌کردند.
تولید این نانومواد نیازمند کنترل دقیق شرایط تولید بوده به‌طوری که ویژگی‌های ساختاری و ترکیب شیمیایی نانوپودرها به شدت به شرایط تولید آن بستگی دارد.
گزارش اخیر که دارای جداول مختلفی است به بررسی روند بازار نانوپودرها، رشد بازار و فعالیت صنایع مهم در این حوزه می‌پردازد. این گزارش در مورد نانوپودرهای مختلف موجود در بازار نظیر نانوپودرهای اکسید فلزی، نانوپودرهای فلزات خالص و ترکیبات اکسیدی به بحث و بررسی می‌پردازد.
علاوه براین، این گزارش ۴۶ شرکت فعال در حوزه نانوپودر را معرفی می‌کند که برخی این شرکت‌ها عبارتند از :

– Advanced Fibers & Powders LLC
– Advanced Nano Products Co. Ltd.
– Alpha Nanomaterials LLC
– Antaria Ltd.
– Canano Technologies
– EPRUI Nanoparticles & Microspheres Co. Ltd.
– Kanematsu USA Inc.
– NanoMech Inc.
– Nanophase Technologies Corporation
– Nanosol
– Rajpurohit Group of Enterprises
– Tekna Advanced Materials Inc.
این گزارش حاوی جداول زیر است:
۱- مروری بر محصولات نانوپودر
۲- روند بازار نانوپودرها
۳- فعالیت اخیر صنعتی
۴- فعالان بازار
برای تهیه این گزارش می‌توانید به ادرس http://www.researchandmarkets.com/publication/mi56aqy/nanopowder_trends مراجعه کنید.