انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت ناگهانی همکار بزرگوارمان جناب آقای مهندس مجید کاظمی به همراه همسر و فرزندشان و سایر جان باختگان را در حادثه سقوط هواپیما، به بازماندگان آن عزیزان تسلیت می‌گوییم.

صبح امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۳، هواپیمای آنتونوف با ۴۸ مسافر و خدمه فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد طبس ترک کرد و دقایقی پس از بلند شدن به دلیل نقص فنی با برخورد به دیوار کارخانه شیشه‌سازی مینا طعمه حریق شد. در این حادثه جناب آقای مهندس مجید کاظمی که به همراه همسر و فرزندشان عازم سفری شخصی بودند به همراه ۳۸ مسافر دیگر جان باختند. به بازماندگان آن عزیزان تسلیت می‌گوییم و از ایزد منان خواستاریم که روح پاک آن بزرگواران و سایر جان باختگان این حادثه را در پناه رحمت متعالی خود جاودانه سازد و آرام و شکیب نصیب بازماندگان داغدارشان نماید.

گفتنی است مجید کاظمی از سال ۱۳۸۴ همکاری خود را با ستاد توسعه فناوری نانو در تهیه ماهنامه فناوری نانو آغاز کرد. وی از سال ۱۳۸۸ تا کنون به همراه همسرش مهدیه هوایی در دبیرخانه جشنواره فناوری نانو فعالیت می‌کرد و در برگزاری شش دوره از جشنواره فناوری نانو همکاری داشت. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به همکاری با کارگروه توسعه فناوری ستاد نانو از سال ۱۳۹۲ تا کنون اشاره کرد.

filereader.php?p1=main_ae8fc55ccdc61c981

مجید کاظمی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه تهران و همسرش مهدیه هوایی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه الزهرا بودند.

تسلیت واژه کوچکی است در این فقدان بزرگ؛ یادشان گرامی و روحشان قرین رحمت باد.