موسسه خدمات فناوری تا بازار در IranNano2014

موسسه خدمات فناوری تا بازار به عنوان بازوی اجرایی ستاد نانو در حوزه تجاری‌سازی، به همراه کارگزارانش با حضور در هفتمین جشنواره فناوری نانو به معرفی خدمات این موسسه و ارائه مشاوره به مراجعان خود پرداخت.

شرکت‌های نانویی جهت استفاده از خدمات تجاری‌سازی فناوری و همچنین دانشجویان دکتری و کارشناسی‌ارشد که در راستای پایان‌نامه خود به یک محصول و یا فناوری رسیده و قصد تجاری‌سازی آن را دارند،‌ عمده کسانی بودند که در مدت برگزاری IRANNANO 2014 به غرفه موسسه خدمات فناوری تا بازار و همچنین کارگزاران آن مراجعه کرده‌اند.

راهنمایی و ارایه خدمات مشاوره‌ای به فناوران برای تجاری‌سازی، معرفی خدمات و آیین‌نامه‌های حمایتی آنها، پاسخ به سوالات شرکت‌ها در حوزه تجاری‌سازی و نحوه ارتباط با موسسه در خلال نمایشگاه و دیگر فعالیت‌ها از برنامه‌های این موسسه در جشنواره بوده است.

در هفتمین جشنواره فناوری نانو ۱۲ شرکت خدمات فناوری مورد تائید موسسه خدمات فناوری تا بازار حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.
 
شرکت پیشران صنعت یکی از شرکت‌های خدمات فناوری است که در راستای تهیه طرح کسب و کار، اخذ مجوز و استانداردهای ISO , CE  و غیره به شرکت‌های نانویی فعالیت دارد.

شرکت مهندسی مواد ارای آویسا در خصوص مشخصه یابی و ارزیابی نانومقیاس با موسسه خدمات فناوری تا بازار همکاری دارد.
همچنین شرکت رهنمود پردازان محاسب، خدمات حسابداری به شرکت‌های نانویی ارائه می‌کند. شرکت ایده‌سازان عصر آفتاب نیز در زمینه مالکیت فکری کارگزار تائید شده موسسه است.

در بخش شرکت‌های خدمات فناوری صندوق توسعه فناوری ایرانیان و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی نانو به عنوان صندوق‌های کارگزار موسسه فعالیت دارند.

گفتنی است شرکت رایا صدرا، سامانه سرمایه نانو، موسسه توسعه فناوری نخبگان، دانش بازار سام از دیگر شرکت‌های خدمات فناوری است که در هفتمین جشنواره فناوری نانو به ارائه خدمات پرداخته‌اند.