عرضه نانوپوششی با زمان پخت بسیار پایین

شرکت ان‌ای‌آی (NEI) که پیش از این نانوپوشش ضد خوردگی به بازار عرضه می‌نمود، بنا به تقاضای مشتریان خود اقدام به عرضه نسخه جدیدی از این محصول به بازار نموده است. این نسخه جدید دارای زمان پخت بسیار کوتاهی است.

شرکت ان‌ای‌آی (NEI) بعد از عرضه نانوپوشش NANOMYTE® TC-5001 که برای استیل گالوانیزه تهیه شده، اقدام به عرضه نسخه جدیدی از این محصول نموده است.TC-5001 یک پوشش کامپوزیتی حاوی نانوساختار است که فازهای آلی و معدنی درون این پوشش وارد شده‌است. این فناوری را می‌توان به تنهایی روی یک سطح اعمال نمود و همچنین می‌توان آن را به همراه پوشش‌های دیگر مورد استفاده قرار داد. TC-5001 را می‌توان روی فولاد ضدزنگ دارای پوشش گالوانیزه استفاده نمود.
قطعات مورد استفاده در خودرو باید توانایی مقاومت ۱۰۰۰ ساعت در آزمون‌های خوردگی ASTM B117 را داشته باشند. TC-5001 بعد از آزمایش در این آزمون خوردگی، هیچ نشانی از خوردگی سفید بروز نداده است. این نانوپوشش برای محافظت از ادوات الکترونیکی شبکه برق شهری مورد استفاده قرار گرفته است و طی چندین ماه آزمایش، هیچ نشانی از خوردگی در این ادوات مشاهده نشده‌است.
این نانوپوشش را می‌توان به سه روش مختلف روی سطوح اعمال نمود:
اسپری: با استفاده از یک اسپری صنعتی با فشار پایین، می‌توان این نانوپوشش را روی سطوح اعمال نمود. اسپری لمسی می‌تواند برای پوشش‌دهی قطعات بسیار ریز استفاده شود.
رول کردن: قطعه موردنظر را می‌توان از راست به چپ و از بالا به پایین درون محلول حاوی این نانوپوشش غلطاند و به سرعت خشک نمود. این روش برای پوشش‌دهی صنعتی با حجم بالا بسیار مناسب است.
برس زدن: برس نیز ابزاری مناسب برای اعمال این نانوپوشش است.
اخیراً براساس درخواست مصرف‌کنندگان برای تسریع پخت این نانوپوشش، نسخه جدیدی از آن تولید و عرضه شده‌است. این محصول جدید زمان پخت بسیار کوتاهی دارد به طوری که در دمای ۱۵۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، در مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه خشک می‌شود. این ویژگی جدید برای تولیدکنندگان قطعات با روش خودکار بسیار ایده‌آل است زیرا قطعه در حین حرکت در مسیر تولید، پوشش‌دهی شده و خشک می‌شود.