همکاری مشترک برای تولید فیلم رسانای شفاف

سی‌تری‌نانو (C3Nano) با همکاری شرکت کیموتو (Kimoto) اقدام به تولید انبوه فیلم‌های رسانای شفاف کرده است؛ این فیلم‌ها می‌توانند جایگزین اکسید قلع ایندیم در صفحات لمسی شوند.

شرکت سی‌تری‌نانو (C3Nano) یکی از تولیدکنندگان فیلم‌ها و جوهرهای شفاف رسانا است. این شرکت اخیراً وارد همکاری مشترک با شرکت کیموتو (Kimoto) ژاپن شده است. این ائتلاف جدید می‌تواند گامی مهم در مسیر توسعه فناوری تولید حسگرهای لمسی و نمایشگرها باشد. این دو شرکت قصد دارند روی ساخت فیلم‌های رسانای شفاف و استفاده از آن در تولید حسگرهای لمسی و انعطاف‌پذیر کار کنند.
کیموتو یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید فیلم‌های دارای پوشش سخت است که محصولاتی برای پنل‌های لمسی و نمایشگرها تولید می‌کند. این شرکت محصولات خلاقانه‌ای برای بهینه‌سازی و محافظت از صفحات لمسی تولید می‌کند.
کلیف موریس، مدیرعامل شرکت سی‌تری‌نانو، می‌گوید: «شرکت ما بسیار خوشحال است که شریکی تجاری نظیر کیموتو دارد، به خصوص که این شرکت در تولید فیلم‌های دارای پوشش سخت در بازار پیشرو است. این ائتلاف برای پاسخ‌دهی به نیاز بازار که به دنبال فیلم‌های رسانای ۵۰ اهم برمتر مربع با ماتی کمتر از ۱ درصد است مناسب می‌باشد. ما اکنون می‌توانیم این محصول را به صورت انبوه به بازار عرضه کنیم.
سی‌تری‌نانو در سال ۲۰۱۰ توسط یکی از اساتید دانشگاه استنفورد تأسیس شد. هدف این شرکت یافتن جایگزین مناسبی برای فیلم‌های اکسید قلع ایندیم بود. سی‌تری‌نانو تاکنون موفق به جلب حمایت مالی بالغ بر ۲۰ میلیون دلار شده است.