فروش نانوراکتور تصفیه روغن سویا در آمریکا

دسمت بالسترا (Desmet Ballestra) موفق به فروش فناوری تصفیه روغن‌ سویا با استفاده از نانوراکتور (NanoReactor™) در آمریکا شده است. این پنجمین فروش این شرکت در آمریکا است. با استفاده از این نانوراکتور می‌توان هزینه تصفیه روغن را کاهش داد و اثرات مخرب زیست‌محی

کویتیشن تکنولوژیز (Cavitation Technologies) اعلام کرد که گروه دسمت بالسترا (Desmet Ballestra)، شریک راهبردی کوتیشن از سال ۲۰۱۰، قرارداد فروش جدیدی برای فناوری تصفیه روغن کوتیشن انجام داده است. پیش از این دسمت بالسترا، لیسانس فناوری تصفیه روغن را از شرکت سی‌تی‌آی (CTI) خریداری کرده بود. در حال حاضر نیز دسمت بالسترا فناوری تصفیه روغن با ظرفیت ۱۰۰۰MTPD در روز را برای تصفیه روغن سویا فروخته است.
این پنجمین فروش شرکت دسمت بالسترا در ایالات متحده آمریکا است. انتقال تجهیزات در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ انجام می‌شود. ولوشین، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که مشتریان بیشتری در آمریکا پیدا می‌کنیم و این فناوری زیست‌سازگار را که امکان تولید انبوه دارد به تولید کنندگان بین‌المللی روغن ارائه می‌دهیم.»
شرکت سی‌تی‌آی (CTI) طراح این سیستم تصفیه روغن، در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده است. این شرکت فرآیند تصفیه‌ای ارائه کرده که در آن با استفاده از نانوراکتور (NanoReactor™) می‌توان هزینه پالایش روغن را کاهش داد و در عین حال که بهره کار افزایش می‌یابد و اثرات مخرب زیست‌محیطی آن به حداقل می‌رسد. دسمت بالسترا یک گروه صنعتی است که در تولید تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع روغن و چربی تخصص دارد. این شرکت با ۶۰ سال سابقه و بهره‌گیری از بخش تحقیق و توسعه خود مشتریان زیادی از کشورهای مختلف داشته و در ۱۵ کشور جهان شعبه دارد.