ارائه محصول نانوروان‌کننده، قابل کاربرد در موتور تولید توان

شرکت نانوتک ایندستریال سولوشن (NIS) محصول نانوروان‌کننده خود را با نام NanoLub® Power Generation در همایش توان و برق آسیا ۲۰۱۵ در سنگاپور ارائه کرد. این همایش بخشی از مجموعه همایش‌های مرتبط با صنعت تولید توان است که در ماه‌های اخیر مورد توجه شرکت NIS است.

این ارانه در پی مجموعه‌ای از ارائه‌های موفقیت‌آمیز شرکت NIS در خصوص محصول نانوروان‌کننده خود است که در همایش‌های توان و برق بین المللی در فلوریدا و توان و برق افریقا در ژوهانسبورگ ارائه شدند.
آلن لیستر، مسئول فروش و بازاریابی شرکت NIS، گفت: «همایش توان و برق آسیا ۲۰۱۵ به راه‌اندازی خط تولید روان‌کننده جدیدی برای تولید توان کمک می‌کند که حاوی افزودنی از خانواده NanoLub® است. ما اخیراً حضور خوبی در آسیا داشته‌ایم و اکنون با کمک پیشروهای این صنعت به دنبال تجزیه و تحلیل داده‌هایی هستیم که طی یک بررسی میدانی به دست آورده‌ایم.»
در مدت این بررسی میدانی ۸ ماهه که از افزودنی روغنی DE-M5000 مبتنی بر NanoLub® در موتورهای دیزلی ۴ مگاواتی Wartisla استفاده شد، مشخص شد که این نانوروان‌کننده توان خروجی موتورهای تازه تعمیر و نصب‌شده را هشت و شش دهم درصد افزایش می‌دهد، تناوب کارکرد موتوهایی که از پیش تعمیر ونصب شده‌اند را چهل و دو درصد افزایش می‌دهد و ظرفیت کلی دستگاه تولید توان را به طور قابل توجهی تقویت می‌کند. به علاوه سیکل‌های نگهداری موتور اصلی (MMC) را تا ۷۵ درصد تقویت می‌کند که این زمان عملیات بی‌وقفه طولانی‌تری را ممکن می‌سازد.
به کارگیری محصول مبتنی بر NanoLub® در مقیاس بزرگ در موارد مشابه، به واسطه افزایش ظرفیت توان خروجی، کاهش هزینه‌های نگهداری و کاهش تعداد وقفه‌های غیرمنتظره، توان باالقوه‌ای دارد تا سود دارندگان دستگاه تولید توان را ده‌ها میلیون دلار افزایش دهد.