۱۰ تا ۱۲ آبان‌ماه ۹۴؛ دوازدهمین کنگره بین‌المللی علوم و تکنولوژی غشا

دوازدهمین کنگره بین‌المللی «علوم و تکنولوژی غشایی» (MST2015)، از ۱۰ تا ۱۲ آبان‌ماه امسال به همت دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این همایش با هدف معرفی فناوری‌ها و یافته‌های نوین و گسترش مرزهای دانش و تبادل نظرعلمی و فنی در خصوص استفاده از فناوری غشایی در حوزه‌های مختلفی مانند انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب و غیره توسط متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌گردد.
 
از جمله محورهای این کنفرانس می توان به،‌ غشاء برای پیل سوختی و برنامه‌های انرژی، غشاء برای جداسازی گاز و بخار، غشاء در صنعت نفت، غشاء برای تصفیه آب از فاضلاب، غشاء برای کاربردهای تصفیه خانه زیستی، غشای زیستی، نانوغشا ، غشای بیوراکتور، مواد پیشرفته برای ساخت غشاء، تماس‌دهنده‌های غشایی و راکتورهای چند منظوره، ویژگی‌ها و اصلاح غشاء، غشاء برای کاربردهای غذایی و محصولات زیستی و غشاء برای کاربردهای دارویی و پزشکی اشاره داشت.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، ۱۰ تیر‌ماه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات، ۲۴ تیر‌ماه زمان اعلام نتایج داوری چکیده مقالات، ۱۰ مرداد آخرین مهلت ارسال اصل مقاله و نهم شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام در این کنگره بین‌المللی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات  به نشانی اینترنتی www.mst2015.ir مراجعه نمایند.