قرارداد فروش کرم‌های حاوی نانوذرات طلا در بازار اروپا

شرکت کلاژن ایکس (KollagenX) که با استفاده از فناوری نانوذرات طلا اقدام به تولید کرم‌های پوست می‌کند، اخیراً قراردادی با شرکت ای‌ام‌ان یورو هلث (AMN Euro health)برای توزیع محصولات خود در بازار صربستان منعقد کرده است. شرکت ای‌ام‌ان یورو هلث یکی از بزرگترین

شرکت کلاژن ایکس (KollagenX) اخیراً قرارداردی با یک شرکت اروپایی برای توزیع نانومحصولات خود منعقد کرده است. شرکت ای‌ام‌ان یورو هلث (AMN Euro health) یکی از بزرگترین شرکت‌های توزیع‌کننده در کشور صربستان است که بیش از ۱۰ سال سابقه توزیع محصولات آرایش و بهداشتی و کرم‌های پوستی دارد. این شرکت برای توزیع محصولات، هم از طریق فروشگاه‌ها اقدام به فروش می‌کند و هم به صورت انلاین کرم‌های پوستی و لوازم آرایشی را به بازار صربستان ارائه می‌کند.
این توافق‌نامه در راستای سفارش اولیه ۵۰ هزار دلاری برای ۳۰۰ واحد محصول مختلف انجام شده است. جرج هورتا، مدیرعامل شرکت کلاژن ایکس، می‌گوید: «ما از این که یک گام مهم در راستای گسترش بازار فروش خود برداشته‌ایم، خوشحالیم. اولین هدف ما تقویت شرکت و تداوم رشد است که با این کار ارزش سهام ما افزایش می‌یابد.»
کلاژن ایکس یکی از شرکت‌های آرایشی در کالیفرنیا است که روی فناوری‌ نانوذرات طلا متمرکز شده است. این شرکت از فناوری NGT® که در آن از نانوذرات طلا استفاده شده بهره می‌برد. روندل فلچر و جرج هورتا در سال ۲۰۰۸ اقدام به تأسیس این شرکت کردند که محصولات ایمنی و زیست‌سازگاری به بازار عرضه می‌کند.
کرم‌های این شرکت موجب صاف شدن پوست و آبرسانی بهتر به آن می شود و در نهایت سلامت پوست را افزایش می‌دهد.