ساخت نوع جدیدی از تلویزیون‌های نانوبلوری توسط سامسونگ

شرکت سامسونگ، تلویزیون JS700 SUHD TV را به بازار عرضه کرده است. بعد از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز خط تولید تلویزیون SUHD TV، این تلویزیون جدید ۴K SUHD TV که مبتنی بر فناوری نانوبلورهاست، با تصاویر بادوام‌تر و درخشان‌تر و قیمت رقابتی تصاویر باکیفیت را تقویت می

بعد از بیش از ۵ سال تحقیق و توسعه فناوری نانوبلور اختصاصی سامسونگ، این تلویزیون تفریحات و سرگرمیتان را متحول خواهد کرد و باعث خواهد شد تا مشتریان از تفریحات و سرگرمی‌های داخل خانه‌ای لذت ببرند. خالص‌ترین رنگ‌ها با نانوذراتی قابل مشاهده هستند که رنگ طبیعی معتبر را به مشتری‌ها تحویل می‌دهند.
بیل لی، نایب رئیس بازاریابی سامسونگ الکترونیک، می‌گوید: «این تلویزیون جدید، علاوه بر فناوری نمایشگر متحول‌کننده، دارای یک پلاتفرم تی‌وی هوشمند چهار هسته‌ای جدید است.»
با JS7000 بینندگان صرف نظر از بزرگی نمایشگر، از کیفیت تصاویر با رزولیشن چهار برابر فول اچ‌دی لذت خواهند برد. این تلویزیون می‌تواند گستره بسیار پویایی نمایش دهد و تصاویر طبیعی‌تری نشان دهد. در حال حاضر تلویزیون ۴K SUHD TV سامسونگ در سه دسته از اندازه‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۰ اینچی قابل دسترسی است.
پردازشگر چهار هسته‌ای این تلویزیون به بینندگان اجازه می‌دهد که از تجربه تی‌وی هوشمند پیشرفته با سرعت بالا بهره ببرند. همچنین فناوری ConnectShareTM به شما اجازه می‌دهد که سرگرمی‌های مطلوبتان مانند فیلم‌ها، موسیقی‌ها و عکس‌ها را از طریق اتصال USB تماشا کنید.