۱۳ مهرماه؛ آغاز ثبت‌نام ششمین مسابقه ملی فناوری نانو

ثبت‌نام ششمین مسابقه ملی فناوری نانو از روز، ۱۳ مهرماه ۱۳۹۴، آغاز شد. همزمان با آغاز ثبت‌نام، رقابت نهادهای ترویجی در ثبت‌نام و آموزش دانشجویان با برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی مسابقه نانو نیز از سر گرفته خواهد شد.

ششمین مسابقه ملی فناوری نانو همچون سال گذشته در یک مرحله‏ و بصورت تئوری برگزار خواهد شد و کلیه سوالات آزمون بصورت چند گزینه‌ای طراحی می‌شود. ثبت‌نام در مسابقه نیز به دو روش ثبت‌نام انفرادی و ثبت نام از طریق نهادهای ترویجی صورت می‌گیرد٬ که ثبت نام از طریق نهادهای ترویجی با ۵۰% تخفیف همراه خواهد بود. راهنمای ثبت‌نام، مراحل و هزینه‌های آن در صفحه مسابقه ملی فناوری نانو در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.
 
در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو به مانند سال قبل، ۷۵% تخفیف ویژه ثبت نام برای تمامی نخبگان دانشگاهی در نظر گرفته شده‌است که این افراد می‌توانند با ارائه گواهی معتبر از سوی دانشگاه، بنیاد ملی نخبگان و … به دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو از این تخفیف برخوردار شوند.

تمامی نهادها و تشکل‌های علاقمند به مشارکت در ثبت‌نام داوطلبان و برگزاری دوره‌های آمادگی مسابقه ملی فناوری نانو، در صورتی که تا کنون اقدام به ثبت نهاد ترویجی فناوری نانو ننموده‌اند، می‌توانند پس از پیگیری و ثبت مشخصات خود به عنوان یک نهاد ترویجی، از حمایت‌های مادی و معنوی ستاد نانو برخوردار شوند. نحوه ثبت اطلاعات نهادهای ترویجی در بانک اطلاعات نهادهای ترویجی ارائه شده‌است. 

لازم بذکر است‌، نهادهای ترویجی در راستای آماده سازی داوطلبان برای مسابقه ملی نانو می‌توانند اقدام به برگزاری کارگاه‌های آمادگی مسابقه نمایند. متن کامل آیین‌نامه حمایت تشویقی از سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آموزشی فناوری نانو در صفحه ترویج پایگاه اینترنتی ستاد نانو در دسترس قرار دارد.

گفتنی است، ششمین مسابقه ملی فناوری نانو اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبان فرصت دارند تا پایان اسفند‌ماه سال ۱۳۹۴ نسبت به ثبت‌نام در مسابقه اقدام نمایند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو با پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی competition@nano.ir مکاتبه نمایند و یا با شماره‌های ۴۸و۰۲۱۶۶۵۳۲۶۱۸، ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ تماس حاصل نمایند. همچنین امکان پاسخگویی به سوالات داوطلبان از طریق تلگرام دبیرخانه به شماره ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ نیز فراهم شده است.
 
علاقمندان می‌توانند اخبار مسابقه ملی فناوری نانو را از طریق کانال رسمی تلگرام مسابقه به آدرس telegram.me/irannanocompetition دریافت نمایند.

جزئیات بیشتر در خصوص این مسابقه در پایگاه اینترنتی مسابقه قابل مشاهده است.