تقدیر از ستاد نانو در بخش تدوینگر نمونه استاندارد

مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد در روز سه‌شنبه، ۲۱ مهرماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار گردید. در این مراسم از ستاد توسعه فناوری نانو در بخش تدوینگران نمونه با اهداء لوحی، تقدیر به عمل آمد.

مراسم گرامی‌داشت روز جهانی استاندارد در روز سه شنبه، ۲۱ مهر ماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار گردید که شعار امسال سازمان بین المللی استاندارد عبارت بود از: «استانداردها زبان مشترک جهان».

در این مراسم که با حضور محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی، دادستان کل کشور و نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، از ستاد توسعه فناوری نانو در بخش تدوینگران نمونه با اهداء لوحی، تقدیر به عمل آمد.

کمیته استانداردسازی فناوری نانو به نمایندگی از ستاد توسعه فناوری نانو، در این مراسم حضور یافت و دکتر علی بیت اللهی به عنوان رئیس این کمیته، لوح تقدیر را از دستان رئیس سازمان ملی استاندارد دریافت نمود.

ستاد توسعه فناوری نانو از سال ۱۳۸۵ میزبان دبیرخانه کمیته فنی استانداردهای فناوری نانو بوده است که این کمیته تاکنون موفق به تدوین بیش از ۳۵ استاندارد ملی و ۳ استاندارد بین المللی ایزو در حوزه فناوری نانو گردیده است. در نتیجه فعالیت‌های پیگیر این کمیته در سازمان ایزو، هم اکنون ایران به عنوان یکی از کشورهای فعال در زمینه تدوین استانداردهای فناوری نانو در سطح جهان شناخته می شود.

لازم به ذکر است که مراسم گرامی‌داشت روز جهانی استاندارد هر ساله در چنین روزی توسط سازمان ملی استاندارد ایران برگزار می گردد و طی این مراسم، ضمن دعوت از همکاران این سازمان، از واحدها و افراد نمونه قدردانی می‌گردد.