سرمایه‌گذاری برای توسعه فناوری نانوفیلتراسیون در تایوان

شرکت انتگریس کسب و کار خود را در بخش فناوری فیلتراسیون پولیش مکانیکی شیمیایی (CMP) در کشور تایوان گسترش داده است. این شرکت فناوری جدید خود را که در آن از روش نانو- ذوب – دمش (NMB) استفاده شده در این کشور بسط و توسعه داده است تا بتواند به صنعت نیمه‌هادی‌ها

شرکت انتگریس (Entegris) یکی از پیشروان تولید مواد پیشرفته و ارائه دهنده فناوری‌های مرتبط با محیط زیست اخیرا اعلام کرده است که کسب و کار خود را در کشور تایوان در بخش فناوری فیلتراسیون پولیش مکانیکی شیمیایی توسعه داده است. این شرکت علاوه بر فناوری فیلتراسیون NMB خود، قصد دارد دایره فعالیت‌های تحقیق و توسعه، خدمات آنالیز و تولید خود را در تایوان گسترش دهد.
این سرمایه گذاری موجب می‌شود تا انتگریس بتواند نیاز روز افزون بازار را در بخش فیلتراسیون پاسخ دهد. کلینت هریس از مدیران این شرکت می‌گوید: « فرآیند CMP در حال رشد بوده و از نقطه نظر مواد مورد استفاده در آن نیز در حال پیچیده شدن است. انتگریس در حال سرمایه‌گذاری روی افراد، فناوری‌ و تجهیزات موجود در آسیا بوده تا بتواند راهکارهای جدیدی به بازار نیمه‌هادی ارائه کند. با توجه به این که مشتریان ما روی ساخت مدارات مجتمع کار می‌کنند و ابعاد این مدارها در حال کوچک‌تر شدن است، فناوری نانو الیاف ما می‌تواند تعداد نقص‌های بوجود آمده در اثر ساختار ویفر را کاهش دهد.»
فناوری فیلتر انتگریس با استفاده از محیط NMB بدست می‌آید و در حال حاضر محصولاتی با نام‌های تجاری Planargard®، Solaris® و Planarcap® به بازار عرضه شده است. استفاده از فناوری NMB موجب می‌شود تا تخلخل نانوالیاف افزایش یافته و فشار برشی روی محصولات کاهش یابد. این نوآوری در نتیجه موجب افزایش طول عمر فیلترهای شده و ساختار انها را بهبود می‌دهد.
انتگریس در حوزه تولید محصولات مربوط به خالص‌سازی، محافظت و انتقال مواد مهم که در صنعت نیمه‌هادی و فناوری‌های بالا استفاده می‌شود، فعالیت دارد. این شرکت گواهینامه ISO9001 را برای خط تولید خود دریافت کرده و در کشورهای مختلفی نظیر آمریکا، سنگاپور، مالزی، کره جنوبی، آلمان و تایوان فعالیت دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرسwww.entegris.com مراجعه کنید.