توسعه نانوسیستمی برای ایجاد ارتباط میان اشیاء از طریق اینترنت

شرکت تلیت که صاحب فناوری جدید ایجاد ارتباط میان اجسام و برنامه‌ها است، اخیرا موفق به فروش فناوری خود به شرکت سلوکاتور شده‌است. سلوکاتور از این فناوری برای توسعه نانوسیستم جدید خود استفاده خواهد کرد.

تلیت (Telit) یکی از شرکت‌های پیشرو در جهان در حوزه اینترنت برای همه چیز (IoT) است. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که توسط اداره سلوکاتور (Cellacator) به‌عنوان شرکت همکاری برای توسعه نانوسیستم این شرکت موسوم به Cello Track انتخاب شده‌است. سلوکاتور قرار است از زیرساخت‌های ابری این شرکت برای نانوسیستم جدید خود استفاده کند. این پلت‌فورم جدید امکان ایجاد تماس‌های ضروری میان ادوات، مدیریت سیستم و ادغام عملکردها را فراهم کرده تا با این کار این نانوسیستم بتواند در بازارها و صنایع مختلف جهان مورد استفاده قرار گیرد.
این نانوسیم می‌تواند وضعیت کالاها را به‌صورت زنده رصد کند. برای مثال، موقعیت و شرایط لحظه به لحظه کالا را با استفاده از شبکه حسگری بی‌سیم رصد می‌کند. این حسگرها قادراند شرایط را رصد و ثبت کنند و با استفاده از برنامه‌ای انعطاف‌پذیر برای کسب و کار و با به کارگیری قوانین از پیش تعیین شده مدیریت اتفاقات را به عهده می‌گیرد.
جوشا روزانکسی از مدیران شرکت تلیت می‌گوید: «ما تقاضای زیادی از سوی بازار نسبت به نانوسیستم شرکت سلوکاتور شاهد هستیم. این فناوری نیز وابسته به پلت‌فورم ما است که با این کار، ما می‌توانیم وارد بازار جدید اینترنت برای همه چیز شویم. با استفاده از این پلت‌فورم جدید ما، فناوری نانوسیستم سلوکاتور می‌تواند شرایط بهتری در بازار داشته باشد.»
گیدئون روگووسکی از مدیران شرکت تلیت می‌گوید: «این شرکت مشتری خوبی برای ماژول‌های ما طی یک دهه گذشته است و ما خوشحالیم که این شرکت تصمیم به استفاده از پلت‌فورم جدید تلیت گرفته است.»
این پلت فروم جدید شرکت تلیت می‌تواند اجسام را به برنامه‌ها متصل کند. با این کار می‌توان اجسام را از راه دور و با استفاده از برنامه‌های تلفن همراه کنترل کرد.