ارایه آخرین تحقیقات برترین‌های نانوی دنیا در ششمین کنفرانس بین المللی نانوساختارها

در ششمین کنفرانس بین المللی نانوساختارها که به عنوان مهمترین رویدادهای علمی منطقه به شمار می‌رود، ۹ نفر از برترین‌های حوزه نانوی دنیا بعنوان سخنران کلیدی به ایراد سخنرانی پرداختند.

ششمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها که به همت پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد نانو برگزار شده بود، روز پنج شنبه ۲۰ اسفندماه به کار خود پایان داد.

بنابراین گزارش؛ در این رویداد که به عنوان مهمترین رویدادهای علمی منطقه به شمار می‌رود، ۹ نفر از برترین‌های حوزه نانوی دنیا بعنوان سخنران کلیدی به ایراد سخنرانی پرداختند.

از جمله سخنرانان کلیدی حاضر در این کنفرانس می‌توان به پروفسور پاول ویس؛ سردبیر مجله ACS Nano و استاد دانشگاه UCLA، پروفسور لوییس لیزمارزان؛ سردبیر مجله Langmuir از مجلات معتبر ACS ، پروفسور علی خادم حسینی؛ استاد دانشگاه هاروارد، پروفسور ولفگانگ پاراک استاد دانشگاه ماربورگ، پروفسور پیتر فرتزل؛ مدیر موسسه تحقیقاتی کلوئید و سطح ماکس پلانک، پروفسور هانس یورگن بات؛ مدیر موسسه تحقیقاتی پلیمر ماکس پلانک، ‏پروفسور مارک ولاند؛ سرپرست مرکز علوم نانوی دانشگاه کمبریج، پروفسور ساسلیک از دانشمندان بسیار برجسته در زمینه نانوساختارها از دانشگاه ایلینویز و پروفسور آجایان وینو استاد دانشگاه کوینزلند استرالیا اشاره کرد.‏

لازم به ذکر است؛ علاوه بر این در ششمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها که در جزیره کیش برگزار گردید، ۲۱ سخنران از محققین برتر ایرانی و خارجی به عنوان سخنران مدعو و ۶۴ سخنران به صورت شفاهی به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در طی این کنفرانس سه روزه ۶۱۰ محقق داخلی و خارجی نیز به ارائه آخرین نتایج تحقیقات خود در قالب ارائه پوستر پرداختند.

خاطرنشان می شود؛ شرکت کنندگان خارجی در این کنفرانس از کشورهای آلمان، آمریکا، استرالیا، فنلاند، اسپانیا، عمان، عراق، آفریقای جنوبی بودند.

گفتنی ست؛ در مراسم اختتامیه این کنفرانس از ۱۲ پوستر برگزیده این کنفرانس تقدیر شد.