دومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران برگزار می‌شود

دومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵ در محل مرکز همایش‌های دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این همایش به طور سالانه با رویکرد ارائه طرح‌های جدید شرکت‌های دانش‌بنیان به صنعت، تجاری‌سازی اختراعات، معرفی اختراعات تجاری‌شده و نیازمندی‌های فناورانه و ارائه دستاوردهای پارک‌های علم وفناوری و مراکز رشد، با حضور مدیران و متخصصین شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود.

ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان با مدیران و متخصصین آزمایشگاه صنعت نفت کشور، آشنایی پژوهشگران با ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان و تبدیل طرح‌های پژوهشی و دانشگاهی به صنعتی و آنالیز طرح‌های پژوهشی و ایده‌های دانشجویان در زمینه صنعت نفت و تبدیل آن به ثروت و شرکت دانش‌بنیان از جمله اهداف برگزاری این همایش دو روزه است.

محور‌های همایش عبارتند از:
– شیمی و تولید مواد؛
– مواد؛
– نفت؛
– گاز؛
– پتروشیمی؛
– مکانیک؛
– نانو؛
– انرژی؛
– محیط زیست؛
– استاندارد و کنترل کیفیت؛
– مدیریت تجهیزات؛ و
– متالورژی.

همچنین هم زمان با این همایش دو کارگاه آموزشی با موضوعات «‌تبدیل ایده به ثروت» و «‌آموزش ثبت بین‌المللی اختراعات‌» برگزار می‌شود. در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی و صنعتی این حوزه برپا می‌گردد.

گفتنی است، مهلت ارسال کامل مقالات ۳۰ مردادماه و اعلام نتایج داوری مقالات ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۵ اعلام شده است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات و ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی همایش مراجعه نمایند.   

شایان ذکر است، دومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.