شماره پاییز مجله Nanomedicine Journal منتشر شد

شماره پاییز (Volume 3, Issue 4, Autumn 2016) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

شماره پاییز (Volume 3, Issue 4, Autumn 2016) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد. در این شماره ۸ مقاله در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققان دانشگاه‌های مختلف ایران و سایر کشورها به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است که مجله Nanomedicine Journal، به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می‌شود. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون سه جلد مشتمل بر ۱۳ شماره حاوی ۹۵ مقاله اصلی و ۱۲ مقاله مروری، در آن چاپ شده است.

مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزارت بهداشت، در پایگاه‌های زیر نیز نمایه شود و برای نمایه شدن در پایگاه اطلاعاتی ISI نیز اقدام نموده است که توسط موسسه تامپسون-رویتر در دست بررسی است.

Chemical Abstracts Service (CAS)
Islamic World Science Citation Database (ISC)
EBSCO
Medical-Journals-Links (MJL)
DOAJ
Magiran
IrMedex

این مجله از دریافت مقالات اصلی و مروری اعضا محترم هیت علمی، محققان و دانشجویان گرامی در زمینه‌ کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند. لازم به یادآوری است سعی شده تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد.

علاقمندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند.

شایان ذکر است فهرست مقالات و نسخه الکترونیکی مجله هم از طریق پایگاه اینترنتی مجله در دسترس قرار دارد.