ششمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه ششمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN 2016)، روز جمعه ۷ آبان‌ماه ۹۵، با حضور دکتر مهدی رضایت، در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

سومین روز همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN 2016)، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید. در آخرین روز برگزاری این همایش، دکتر رامین گلستانیان، استاد دانشگاه آکسفورد به ارائه سخنرانی پرداخت که این ارائه مورد توجه بسیاری از استادان و دانشجویان قرار گرفت.

در این مراسم ابتدا دکتر مجلس‌آرا دبیر همایش، گزارش برگزاری این همایش را به زبان انگلیسی و فارسی ارائه کرد و سپس دکتر مهدی رضایت در خصوص پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری نانو به سخنرانی پرداخت. در پایان این مراسم نیز، از کمیته‌های مختلفی که در برگزاری این همایش نقش داشتند، تقدیر شد.

همچنین از نکات برجسته‌ سومین روز این همایش، حضور دکتر نعمت‌الله گلستانیان، استاد پیشکسوت دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی بود که در فضایی صمیمانه مورد استقبال قرار گرفت.

قابل ذکر است، ششمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو با حضور ۲۱ پژوهشگر از کشورهای کانادا، انگلیس، ترکیه، افغانستان، کرواسی، تایوان، عراق، مالزی، هندوستان، پاکستان و آلمان و با حضور پژوهشگران کشور از روز چهارشنبه به مدت سه روز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.