حضور شرکت نانویی ایرانی در نمایشگاه K 2016

شرکت پارسا پلیمر شریف از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو با حضور در نمایشگاه K show 2016 آخرین دستاوردهای خود در صنعت پلیمر را به نمایش گذاشت.

نمایشگاه لاستیک و پلاستیک آلمان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت پلیمر دنیا، هر سه سال یکبار در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود و شرکت‌‌های مطرح حوزه پلاستیک از سراسر دنیا آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای خود که شامل مواد اولیه، ماشین‌آلات صنعتی و محصولات صنعتی و نیمه‌صنعتی است را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. بیستمین دوره این نمایشگاه نیز با عنوان K 2016 از ۱۹ تا ۲۶ اکتبر با حضور شرکت‌کنندگانی از ایران و سایر کشورهای جهان برگزار شد.

شرکت پارسا پلیمر شریف ارائه دهنده ترکیبات پلیمری پیشرفته و خدمات مهندسی و آزمایشگاهی از جمله این شرکت‌کنندگان بود که با ارائه محصولات تولیدی خود در صنایع مختلف در این نمایشگاه حاضر شد. کامپاندهای مورد استفاده در صنعت خودرو، آمیزه‌های نانوکامپوزیتی پلی‌پروپیلن لوله و اتصالات بی صدا، آمیزه‌های زیست‌تخریب‌پذیر از مهم‌ترین محصولات ارائه شده توسط این شرکت بود.

filereader.php?p1=main_13264068d108c6901

همچنین، محصول جدید این شرکت پلی‌پروپیلن رنگ‌پذیر با پایه نانو قابل استفاده در صنعت نساجی، برای اولین‌بار در این نمایشگاه به نمایش درآمد. باتوجه به اینکه پلی‌پروپیلن پلیمری است که رنگ‌پذیری آن پایین است و باعث ایجاد محدودیت‌هایی در صنعت نساجی می‌شود استفاده از فناوری نانو باعث رفع محدودیت‌ها در این محصول شده است.

مذاکره با دیگر شرکت‌های حضور یافته در نمایشگاه، رصد مهم‌ترین فعالیت‌های رقبا، افزایش نوآوری، به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید بهبود دهنده کیفیت و نیز پاسخگویی به دغدغه‌های زیست محیطی از مهم‌ترین اهداف شرکت پارسا پلیمر شریف جهت حضور در این رویداد مهم بین‌المللی بود.

قابل ذکر است، شرکت پارسا پلیمر شریف در طی چند سال فعالیت تولیدی خود، توانسته است جایگاه مطلوبی در صنعت پلاستیک کشور به دست آورد. تامین مواد اولیه مورد نیاز گروهی از قطعه‌سازان عمده در صنعت خودرو و همچنین ساخت ترکیبات پیشرفته برای صنایع لوله و بسته‌بندی از جمله این فعالیت‌ها است.

filereader.php?p1=main_c416f54d494c36de0