پرداخت ۳۴ میلیارد ریال حمایت‌تشویقی به ۵۵۵۳ محقق فناوری نانو

ستاد توسعه فناوری نانو در اول بهمن ماه ۱۳۹۶ مبلغ ۳۴,۴۵۵,۰۲۰,۰۰۰ ریال حمایت تشویقی به حساب ۵۵۵۳ نفر از محققان فناوری نانو واریز کرد.

مبلغ واریز شده به حساب محققان فناوری نانو در این دوره شامل موارد ذیل است: 

• مقالات ISI تأیید شده در مرداد و شهریور ماه ۱۳۹۵
• پایان‌نامه‌ و پروپوزال کارشناسی ارشد؛ موارد تأیید شده تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۶
• پایان‌نامه‌ و پروپوزال دکتری؛ موارد تأیید شده تا پایان آخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۶
• دستاورد پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی تا آخر آذر ماه ۱۳۹۶، مطابق آئین‌نامه گام به گام (شامل پایان‌نامه‌های دارای نمونه محصول، پایان‌نامه‌های مبتنی بر نیاز صنعت، مطالعه مروری پتنت، ثبت اختراع داخلی و …)
• سایر موارد (حمایت از مجلات نانو و افرادی که شماره حساب خود را اصلاح کرده‌اند.)

موارد پرداخت شده به تفکیک در جدول زیر ارائه شده‌است:
نوع درخواست تعداد مبلغ
مقاله ISI ۱۰۴۶ ۱۲٫۵۷۸٫۰۲۰٫۰۰۰
پروپوزال و پایان‌نامه ارشد ۳۰۲۱ ۱۰٫۱۵۸٫۰۰۰٫۰۰۰
پروپوزال و پایان‌نامه دکتری ۱۱۱۸ ۸٫۰۳۱٫۵۰۰٫۰۰۰
آئین‌نامه گام به گام ۳۵۹ ۳٫۴۷۷٫۵۰۰٫۰۰۰
سایر موارد  ۹ ۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
مجموع ۵۵۵۳ ۳۴٫۴۵۵٫۰۲۰٫۰۰۰
ستاد فناوری نانو ضمن عذرخواهی از محققان بابت وجود مشکلات مالی و تأخیر در پرداخت حمایت‌های تشویقی، خود را متعهد به پرداخت‌‌ درخواست‌های تأیید شده می‌داند.
کلیه پرداخت‌های حمایت تشویقی از طریق شماره حساب سیبای (بانک ملی) موجود در کارتابل افراد انجام می‌شود. شماره حساب سیبا می‌بایست فعال و به نام خود شخص باشد. محققان محترم در صورت ویرایش شماره ‌حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، لازم است مراتب را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir اطلاع دهند. در ضمن، حمایت تشویقی محققانی که مشکلاتی از قبیل ایراد در شماره حساب و عدم حضور در همایش‌های مورد تأیید ستاد و ارائه مقاله (مربوط به پایان‌نامه‌های آیین‌نامه قدیم) داشته‌اند، پرداخت نشده‌است.

نکته مهم 
در صورتی که از تاریخ تأیید درخواست حمایت تشویقی بیش از یک سال گذشته باشد و شماره حساب سیبای موجود در کارتابل شخص مشکل داشته و اصلاح نشده باشد، مبلغ تشویقی آن درخواست واریز نخواهد شد.