مراسم اختتامیه هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو برگزار شد

مراسم اختتامیه هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو با حضور مسئولان ستاد نانو، مسئولانی از دانشگاه ها و مراکز آموزشی سراسر کشور و ۱۲۰ نفر از برگزیدگان، نهادهای ترویجی، مدرسان و فعالان این مسابقه، صبح روز سه شنبه ۶ شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، جناب دکتر احمدوند، مدیر کارگروه ترویج ستاد نانو، به تبیین اهداف و برنامه های ترویج و توسعه فناوری نانو در سند چشم انداز ۱۰ ساله دوم فناوری نانو کشور در افق ۱۴۰۴ پرداختند.

در ادامه، جناب دکتر رحمانی، مدیر اجرایی مسابقه ملی فناوری نانو، گزارشی آماری از روند برگزاری هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو و برنامه ها و فعالیت های مروجین فناوری نانو در سال گذشته ارائه دادند.

گفتنی است در پایان این مراسم پس از تقدیر از برگزیدگان و حامیان مسابقه، منتخبینی از برگزیدگان به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

در بعد از ظهر این مراسم نیز بیست و پنجمین هم اندیشی نهادهای ترویجی فناوری نانو با حضور ۳۰ نفر از برگزیدگان، مدرسان و نهادهای ترویجی فعال در هشتمین مسابقه ملی نانو برگزار، و در خصوص نقاط ضعف و قوت مسابقه ملی فناوری نانو، فضای ترویج و آموزش و رویدادهای آموزشی فناوری نانو بحث و تبادل نظر و برای نهمین مسابقه ملی فناوری نانو نیز پیشنهاداتی ارائه شد.

لازم به ذکر است، هشتمین مسابقه فناوری نانو ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در ۹ استان کشور به طور سراسری برگزار شده است.

محمود بیگلری، حمیدرضا شاقلانی‌لور و مرتضی اباذری رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اسامی برگزیدگان هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو از اینجا قابل مشاهده است.