برگزاری نخستین نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان

برگزاری نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان

خانه فرهیختگان علم و فرهنگ نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان را از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ۹۸ در گذرگاه بلوار کشاورز برگزار می‌کند. آخرین مهلت برای ثبت‌نام ۲۰ شهریورماه است.

خانه فرهیختگان علم و فرهنگ به عنوان اولین موسسه فعال در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان قصد دارد تا نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان را با هدف معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور برگزار کند. این نمایشگاه به دنبال ایجاد هویت ایرانی-اسلامی و نهادینه‌سازی گفتمان فناوری‌های دانش‌بنیان و افزایش سهم خدمات فرهنگی در اقتصاد دانش‌بنیان و ارتباط دوسویه با عموم شهروندان، دانش‌آموختگان، فناوران و کارآفرینان است.

این نمایشگاه با محوریت حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و استارت‌آپ‌های حوزه فناوری‌های راهبردی از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ۹۸ در گذرگاه بلوار کشاورز تهران برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت‌نام ۲۰ شهریور ماه سال جاری است.

فناوری اطلاعات و ارتباطات، اپلیکیشن‌ و برنامه‌نویسی، استارت‌آپ‌های حوزه خدمات عمومی و تخصصی، فناوری IT و ICT، سلامت، زیست‌فناوری، فناوری‌نانو، گیاهان دارویی، سلول‌های بنیادی، کشاورزی و محیط‌زیست و انرژی از جمله حوزه‌ها و محورهای برگزاری این نمایشگاه هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.