هفتمین کنفرانس توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی

هفتمین کنفرانس توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی

هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور برگزار خواهد شد. آخرین فرصت ارسال مقالات ۷ مهر و آخرین مهلت برای ثبت‌نام ۷ آبان‌ماه ۹۸ است.

کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور طی شش دوره فعالیت، به عنوان گردهمایی بزرگ اساتید، متخصصان، فناوران و دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت بسیار مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات با محوریت نانوفناوری مورد استفاده در صنعت برق فراهم آورده است. ششمین دوره این کنفرانس در تاریخ ۲۷ آبان الی ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸ همزمان با سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحب‌نظران حوزه نانو، برق و انرژی سبب گسترش هرچه بیشتر استفاده از فناوری‌های نوین و به ویژه نانوفناوری به عنوان راهکاری ضروری و جدی جهت پیشرفت و اعتلای صنعت برق کشور خواهد شد.

این همایش در سه محور زیر برگزار خواهد شد:
– استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات نیروگاه‌ها
– استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات خط و پست
– استفاده از فناوری نانو در انرژی‌های تجدیدپذیر و محیط‌زیست

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام و ارسال مقالات، نمایشگاه‌های جانبی و کارگاه های آموزشی، از طریق این لینک اقدام کنید.
لازم به ذکر است، کارگاه‏‌های اقماری به صورت وبیناری و در روزهای قبل از کنفرانس برگزار خواهد شد.