شبکه ایمنی نانو مسابقه «ایمنی در آزمایشگاه نانو» را برگزاری می‌کند

شبکه ایمنی نانو مسابقه «ایمنی در آزمایشگاه نانو» را برگزاری می‌کند

شبکه ایمنی نانو با همکاری سایت آموزش نانو، مسابقه «ایمنی در آزمایشگاه نانو» را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه دو استاندارد (ISIRI 12325 و ISIRI 13736) و پاسخ به سؤالات طرح شده، در این مسابقه شرکت کنند. به سه نفر از برگزیدگان به قید قرعه، جایزه نقدی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و دو میلیون تومان گرنت شبکه آزمایشگاهی اهدا می‎شود. مهلت شرکت در این مسابقه تا ۲۵ مهرماه است.

در راستای افزایش دانش ایمنی پژوهشگران و دانشجویان حوزه نانو، شبکه ایمنی نانو با همکاری سایت آموزش فناوری نانو مسابقه «ایمنی در آزمایشگاه نانو» را برگزار می‌کند.

برای شرکت در این مسابقه علاقه‌مندان باید دو استاندارد (ISIRI ۱۲۳۲۵ و ISIRI ۱۳۷۳۶) را مطالعه کنند و به سؤالات طرح شده پاسخ دهند.
این دو استاندارد با عناوین «آیین کار سلامت و ایمنی در محیط‌های کار با نانومواد» و «فناوری نانو – بسته‌بندی و حمل‌ونقل ایمن نانومواد – آیین کار»، آیین کار و موارد ایمنی مرتبط با نانومواد را شامل می‌شوند که آشنایی با آن‌ها برای پژوهشگران و دانشجویانی که با نانومواد کار می‌کنند، ضروری است.

سؤالات در دو فرمت چهار گزینه‌ای و تشریحی طراحی شده‌اندشرکت‌کنندگان می‌توانند فایل سؤالات را از اینجا دریافت کنند و پاسخ‌های خود را در قالب این فایل word وارد کرده و آن را به ایمیل edu@nano.ir ارسال کنند؛ یا آن را چاپ کرده و پاسخ‌های خود را در برگه وارد کنند و در ایام جشنواره فناوری نانو (۱۸ الی ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸)، آن را به غرفه استاندارد و ایمنی تحویل دهند.

علاقه‌مندان فرصت دارند تا ۲۵ مهرماه پاسخ‌های خود را به یکی از دو روش ذکر شده ارسال کنند.

به سه نفر از برگزیدگان مسابقه که پاسخ‌های صحیح را ارسال کنند به قید قرعه، جایزه نقدی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و دو میلیون تومان گرنت شبکه آزمایشگاهی اهدا می‌شود.

دانلود فایل پی دی اف سوالات
دانلود فایل وورد سوالات

دانلود استاندارد ISIRI 13736

دانلود استاندارد ISIRI 12325