جشنوراه و نمایشگاه فناوری نانو

برگزاری تورهای فناوری در حاشیه دوازدهمین جشنواره فناوری نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در حاشیه دوازدهمین جشنواره فناوری نانو اقدام به برگزاری تورهای فناورانه خواهد کرد. این تورها با کمک نهادهای ترویجی دانشگاهی برگزار خواهد شد. این نهادها، انجمن‌های دانشجویی هستند که نقش بازوی اجرایی بنیاد آموزش فناوری نانو را در اجرای برنامه‌های آموزشی-ترویجی در دانشگاه‌ها دارند.

تورهای فناوری از مؤثرترین برنامه‌ها در راستای توسعه فناوری محسوب می‌شوند که اهدافی از قبیل آشنایی دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی و مسئولان دانشگاهی با توانمندی‌های علمی کشور در حوزه فناوری نانو، آشنایی دانشجویان و اساتید با ستاد نانو، اهداف، سیاست‌ها و حمایت‌های آن، ایجاد و تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان و دانشجویان، جذب مشارکت نهادهای ترویجی در برگزاری تورهای علمی امیدبخش، ایجاد بستر مناسب تعامل میان دانشجویان و اساتید با فناوران صنایع و شرکت‌های فناور، ایجاد انگیزه در دانشجویان برای ورود به حوزه نانو، ترویج و توسعه ملموس فناوری نانو، مشاهده و معرفی دستاوردهای کشور در حوزه‌ فناوری نانو و اهدافی از این دست را دنبال می‌کنند.

از این رو با توجه به استقبال از تورهای فناورانه در جشنواره‌های فناوری نانو سال‌های گذشته، این تورها در دوازدهمین جشنواره فناوری نانو نیز برگزار خواهد شد. تورهای نمایشگاه گردی فناوری نانو با هدف آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان صنایع مختلف کشور با توانمندی‌های نانویی ایران در حوزه‌های فعالیتشان در دستور کار غرفه تورهای فناوری نانو در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو قرار خواهد گرفت.

مخاطبان این تورها اعضای هیئت‌علمی، اساتید و مسئولان دانشگاهی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رشته تحصیلی فناوری نانو یا پایان‌نامه مرتبط به نانو، دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رشته مرتبط به فناوری نانو و علاقه‌مندان حوزه فناوری نانو هستند.

شایان ذکر است هر تور شامل بخش نمایشگاه گردی است که در آن به معرفی برنامه‌های ستاد نانو و حمایت‌های آن، آشنایی با شرکت‌ها، محصولات و تجاری‌سازی فناوری نانو، توانمندی‌های فناوری نانو ایران، اجرای آزمایش‌های ساده با محصولات موجود در غرفه‌ها و توضیح علمی و فنی محصولات توسط مدرسان و کارشناسان مربوطه پرداخته خواهد شد.

از افراد و انجمن‌های دانشگاهی که قصد مشارکت و حضور در این رویداد را دارند دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام و هماهنگی بازید از نمایشگاه با شماره ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۷۲، ۶۶۵۱۰۱۳۲ تماس گیرند.