ژل بهبود چین و چروک پوست، ماحصل همکاری صنعت و دانشگاه

ژل بهبود چین و چروک پوست، ماحصل همکاری صنعت و دانشگاه

یافته علمی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری شرکت تابناک طب آذر به یک نانومحصول در بخش رفع چین و چروک پوست و از بین بردن آسیب‌های پوستی تبدیل شد.

شرکت تابناک طب آذر موفق به دستیابی به فناوری تولید ژل حاوی نانو اتوزوم گاما اوریزانول جهت بهبود چین و چروک پوست شده است. صفا تابناک؛ مدیرعامل شرکت تابناک طب آذر درباره این محصول می‌گوید: «با توجه به دغدغه‌هایی که در بخش زخم‌های پوستی و آسیب‌های حاصل از سوختگی داشتم، ۱۵ سال پیش کار روی توسعه محصولات مربوط به رفع آسیب‌های سوختگی از پوست را آغاز کردم و در نهایت با تاسیس شرکت تابناک طب آذر تجاری‌سازی محصولاتی در این حوزه آغاز شد. با توجه به موفقیت‌های به دست آمده در این شرکت، دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به فعالیت‌های شرکت تابناک طب آذر علاقه‌مند شد و همکاری مشترکی با این دانشگاه شکل گرفت تا یافته‌های محققان این دانشگاه در بخش مواد ترمیم‌کننده پوست تجاری‌سازی شود. این همکاری مشترک منجر به دستیابی به فناوری ژل حاوی نانو اتوزوم گامااوریزانول جهت بهبود چین و چروک پوست شد.»

مدیرعامل شرکت تابناک طب آذر می افزاید: «این محصول پایه گیاهی و طبیعی داشته و اثربخشی بسیار بالایی روی پوست دارد. یکی از مزیت‌های این ژل، ایجاد کلاژن در پوست است به طوری که می‌تواند به سرعت کلاژن‌سازی پوست را افزایش دهد.»

وی‌ درباره اثربخشی این محصول می‌گوید: «مطالعات بالینی نشان داده است که مصرف ۴۰ روزه این ژل می‌تواند موجب تغییر وضعیت پوست آسیب‌دیده شود.»

تابناک از آغاز رایزنی با پزشکان برای معرفی این محصول و مزیت‌های آن خبر و افزود: «قصد نداریم که این محصول را به صورت فروشگاهی عرضه کنیم، بلکه تلاش داریم  محصول به صورت تخصصی از طریق پزشکان برای بیماران تجویز شود.»

به گفته مدیرعامل شرکت تابناک طب آذر ژل حاوی نانو اتوزوم گاما اوریزانول پس از دریافت گواهی‌‌‌نانومقیاس در مسیر کسب مجوز تولید از سازمان غذا و دارو است.