نفوذ به بازار نانوجوهر ژاپن با همکاری یک شرکت محلی

نفوذ به بازار نانوجوهر ژاپن با همکاری یک شرکت محلی

شرکت پی‌وی ‌نانوسل برای نفوذ به بازار نانوجوهر ژاپن و فروش محصولات خود به صنایع ژاپنی با یک شرکت محلی در این کشور قرارداد همکاری امضا کرده است تا توزیع محصولات خود را در ژاپن به این شرکت واگذار کند.

شرکت پی‌وی ‌نانوسل (PV Nano Cell) قرارداد همکاری با شرکت هایپر مارکتینگ منعقد کرد تا بتواند نانوجوهر خود موسوم به Sicrys™ را در بازار ژاپن با کمک این شرکت به فروش برساند. پی‌وی ‌نانو سل یکی از شرکت‌های ارائه دهنده رهیافت‌های حوزه چاپ دیجیتال و چاپگرهای جوهرافشان است. این قرارداد همکاری گامی مهم برای شرکت پی‌وی ‌نانوسل برای گسترش حضور خود در خاور دور است.

پی‌وی ‌نانو سل توسعه‌دهنده جوهرهای پیشرفته Sicrys™ است که در آن از نانوذرات تک‌بلوری نقره و مس استفاده شده است. این شرکت رویکردی کامل را طراحی و پیاده‌‌سازی کرده است تا به مشتریان خود این امکان را دهد تا از چاپ الکترونیکی جوهرافشان برای تولید انبوه محصولات خود استفاده کنند.

مدیر اجرایی شرکت پی‌وی ‌نانوسل، دکتر فرناندو دولاوگا، می‌گوید: «من به تازگی از یک سفر تجاری موفق در ژاپن بازگشته‌ام. در طول سفر، با ماسایوکی تانی، به همراه مدیرعامل هایپر مارکتینگ و همچنین با مشتریان پیشرو و شرکا احتمالی دیدار کردیم. ما اطمینان داریم که رهیافت شرکت پی‌وی ‌نانو سل می‌تواند ارزش قابل توجهی برای مشتریان ژاپنی ایجاد کند و در آینده نزدیک انتظار تجارت قابل توجهی با ژاپن را خواهیم داشت. این همکاری مشترک با شرکت هایپر باعث می‌شود تا یک بازوی راهبردی در بازار استراتژیک ژاپن داشته باشیم.»

هانان مارکوویچ، مدیر ارشد توسعه تجارت پی‌وی ‌نانوسل می‌گوید: «این همکاری جدید با شرکت هایپر به ما اجازه می‌دهد تا در بازار تولید پیشرفته ژاپن نفوذ کنیم. داشتن شریک محلی و تجاری به‌منظور تامین سریع نیاز مشتریان اهمیت زیادی دارد. با تعاملی که با شرکا خود داشتیم، اطمینان دارم که با هم می‌توانیم بسته رقابتی را به مشتریان جدید ژاپنی ارائه دهیم.»

تانی، مدیرعامل شرکت هایپر می‌گوید: «شرکت پی‌وی ‌نانوسل رهیافتی جامع در قالب جوهر فلزی دارد که می‌تواند برای صنعت ژاپن مناسب باشد و نیاز بازار صنعتی را در این کشور پاسخ دهد.»

شرکت پی‌وی ‌نانوسل با استفاده از مواد نانوبلوری اقدام به تولید جوهرهای رسانا می‌کند که از آن‌ها می‌توان برای ساخت پیل‌های فتوولتائیک، بوردهای مدارچاپی، حسگر، نمایشگر و آنتن استفاده کرد. فناوری جوهر Sicrys حاوی نانوذرات نقره است که به‌صورت فرمولاسیون دارای نانوذرات مس نیز تولید می‌شود. این جوهرها خواص جالب توجهی دارند و می‌توانند نیاز صنعت الکترونیک را برآورده سازند. از این جوهر‌ می‌توان در بخش پیل‌های فتوولتائیک، بوردهای مدار چاپی، آنتن‌ها، حسگرها و صفحات لمسی استفاده کرد.