تخفیف ویژه ثبت‌نام برای دانش‌آموزان ‏شرکت‏ کننده در المپیاد نانو

ثبت‌نام در المپیاد علوم و فناوری نانو برای دانش‌آموزان کم بضاعت با ارائه یک تخفیف ویژه انجام می‌شود.

شرایط ثبت‏‌نام در المپیاد علوم و فناوری نانو با ارائه تخفیف ویژه ثبت‏‌نام به دانش ‌آموزان تسهیل شد. نحوه تخصیص این تخفیف به دانش‌آموزان، در اختیار مدیران نهاد ترویجی است. مدیران نهادهای ترویجی می‌توانند دانش‌آموزان کم بضاعت را با تخفیف یا به صورت رایگان در المپیاد ثبت‌نام کنند؛ مجموع تخفیف برای هر نهاد، معادل ۳۰ درصد هزینه ثبت‌نام کل داوطلبان آن نهاد است.

متقاضیان ثبت‎‏نام در یازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند از ۲ دی‌ماه تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نسبت به ثبت‌نام با هزینه ۳۰۰،۰۰۰ ریال اقدام کنند.

نهادهای آموزش و پرورش، اعم از پژوهش‌سراها و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها می‌توانند از طریق سایت باشگاه نانو برای ثبت نهاد ترویجی و ثبت‌نام گروهی دانش‌آموزان اقدام نمایند.

آیین‌نامه یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو شامل شرایط ثبت‌نام، سرفصل‌ها و سوالات آزمون در سایت باشگاه نانو منتشر می‌شود.

در راستای تفاهم‏‌نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، المپیاد علوم و فناوری نانو در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار خواهد شد. بخش‌نامه مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در خصوص المپیادهای دانش‌آموزی سال ۱۳۹۸ از جمله المپیاد نانو در صفحه المپیادهای سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.oly.medu.ir منتشر شده است.