مهلت ارسال اثر به جشنواره «نانو و رسانه» تمدید شد

ستاد توسعه فناوری نانو مهلت ارسال اثر در جشنواره «نانو و رسانه» را با توجه به استقبال اهالی رسانه تا روز یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ تمدید کرد.

فراخوان شرکت در جشنواره «نانو و رسانه» تا ۱۵ تیرماه ۹۹ تمدید شد. پیش از این بازه زمانی تعیین شده برای ارسال آثار خبرنگاران، رسانه‌های عمومی و فعالان شبکه‌های اجتماعی در حوزه فناوری نانو تا ۱۵ خردادماه ۹۹ اعلام شده بود که با توجه به مهلت تمدید شده علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت  www.nanomedia.ir ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند به خبر «شرایط شرکت در جشنواره نانو و رسانه» مراجعه کنند یا با دبیرخانه ستاد به شماره ۰۲۱۶۶۵۱۱۵۹۶ و ۰۹۲۰۶۳۱۰۰۶۳ تماس بگیرند.

گفتنی است در جشنواره نانو و رسانه سال ۱۳۹۹،علاوه بر تقدیر از آثار برتر در هر گروه از رسانه‌ها، آثار برتر در «سه محور ویژه» نیز مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می‌گیرند. محورهای ویژه جشنواره امسال عبارتند از:

  • فناوری نانو در زندگی مردم
  • صادرات محصولات نانو
  • نقد و تحلیل

شرایط حضور در جشنواره:

– آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشند.
– آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ تا پانزده خرداد‌ماه سال ۱۳۹۹ از طریق رسانه‌های رسمی کشور یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.
– هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
– محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

نحوۀ ارسال آثار:

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می‌توانند با مراجعه به سایت www.nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب‌های ذیل ارسال کنند.