۴۰۸ نفر به مرحله دوم یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو راه یافتند

آزمون مرحله اول یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو با موفقیت، روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی در سایت باشگاه نانو برگزار شد و ۴۰۸ نفر از بین ۱۰۵۰۰ داوطلب، توانستند نمره حدنصاب برای ورود به مرحله دوم را کسب کنند.

داوطلبان می‌توانند با ورود به کارتابل شخصی در سایت باشگاه نانو، کارنامه آزمون را دریافت نمایند. ۴۰۸ داوطلبی که امتیاز بالاتری کسب کرده و موفق به کسب حداقل نمره ۱۵درصد شده‌اند به مرحله دوم راه پیدا کردند که اسامی آن‌ها را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

زمان برگزاری مرحله دوم متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به توضیح است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین برای حفظ سلامتی داوطلبان، آزمون مرحله اول یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری به‌صورت مجازی برگزار شد. این تصمیم در راستای هماهنگی با سایر نهادهای ذی‌ربط در کشور اتخاذ شده بود.

گفتنی است، پیش از برگزاری آزمون اصلی، سه آزمون آزمایشی نیز به منظور آمادگی داوطلبان برای حضور در رقابت اصلی به‌صورت مجازی در مردادماه برگزار شد.

لازم به یادآوری است، المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد موردتایید بنیاد ملی نخبگان است و در راستای تفاهم‏‌نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.