برگزاری آنلاین هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو – آذر ۹۹

با توجه به لغو برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو و موکول شدن آن به سال ۱۴۰۰، و در راستای درخواست علاقه‌مندان، هفدهمین آزمون تدریس طی دو مرحله آزمون علمی و مصاحبه، و به‌صورت آنلاین، در آذرماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

آزمون توانمندی تدریس نانو از سال ۱۳۹۸ با رویکردی جدید و به‌صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود؛ مرحله اول به‌صورت یک آزمون علمی برگزار می‌شود که در صورت کسب حدنصاب لازم در این آزمون، شرکت‌کنندگان وارد مرحله مصاحبه خواهند شد؛ در جلسه مصاحبه، توانمندی تدریس، تراز تدریس (الف، ب، ج) و زمینه تدریس (دانش‌آموزی، دانشجویی) شرکت‌کنندگان تعیین می‌شود. با توجه به شرایط پیش‌آمده به‌علت شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت افراد، هر دو مرحله این آزمون به صورت آنلاین و کاملاً غیرحضوری برگزار می‌شود.

مرحله اول این آزمون مورخ ۶ آذرماه ۱۳۹۹، از ساعت ۱۰ الی ۱۴، به‌صورت آنلاین و بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان تنها در زمان اعلام شده می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش در این آزمون شرکت کنند. ۱۰۰ نفر اول آزمون که حداقل ۷۰ درصد از نمره آزمون مرحله اول را کسب کنند، برای مصاحبه توانمندی تدریس دعوت می‌شوند. علاقه‌مندان فرصت دارند از تاریخ ۱ مهرماه ۱۳۹۹ تا ۳ آذرماه ۱۳۹۹ در این آزمون ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است که کلیه ثبت‌نامی‌های دهمین مسابقه ملی نانو می‌توانند بدون پرداخت هزینه و ثبت اطلاعات، در این آزمون شرکت کنند.

منابع آزمون مرحله اول، ۵۰ مقاله از مقالات منبع دهمین مسابقه ملی نانو از سایت آموزش فناوری نانو، به همراه بخش‌هایی از کتاب محصولات نانو ساخت ایران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به منابع آزمون، اینجا را کلیک کنید.

در صورت وجود سؤال یا ابهام می‌توانید با ایمیل ntn@nano.ir یا تلگرام شماره ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۳۸ مکاتبه کرده یا با شماره ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۳۸ تماس حاصل فرمایید.