امکان تولید دسته وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الکتروریسندگی خودکار

امکان تولید دسته وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الکتروریسندگی خودکار

شرکت اطلس سازه آریا تجهیزات الکتروریسندگی خودکار برای تولید طیف وسیعی از نانوالیاف را به بازار عرضه می‌کند. امکان ایجاد الیاف صاف، متخلخل، هسته‌ای پوسته‌ای و نانوالیاف چندجزئی از جمله مزیت‌های این تجهیزات است.

شرکت اطلس سازه آریا از زیرمجموعه‌های شرکت فناوری نانوساختار آسیا، یکی از گروه‌های صنعتی پیشرو در زمینه تولید دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی تمام‌خودکار الکتروریسی است که خطوط نیمه‌صنعتی و صنعتی تولید انبوه نانوالیاف پلیمری، سرامیکی، و کامپوزیتی در ایران و منطقه خاورمیانه را عرضه می‌کند.

انعطاف در طراحی، سهولت در به‌کارگیری، وسعت تجهیزات جانبی ارائه‌شده، کنترل بسیار دقیق به‌همراه دامنه بالای تغییرات در نظر گرفته شده برای پارامترهای الکتروریسی و نیز امکان اعمال تغییرات مختلف در شرایط عملیاتی، فرآیندی و محیطی براساس نیاز مشتریان و کاربران از جمله مزیت‌های ادوات الکتروریسندگی این شرکت است.

از این تجهیزات می‌توان برای تولید طیف وسیعی از نانوالیاف، پلیمرهای طبیعی، سنتزی و همچنین نانوذرات پلیمری و سرامیکی استفاده کرد. همچنین می‌توان این تجهیزات را برای تولید بسترهای بی‌بافت از نانوالیاف، تولید نانوالیاف آرایش یافته، چند لایه‌های متشکل از نانوالیاف و نیز تولید پیوسته و یا ناپیوسته محصولات متشکل نانوالیاف استفاده کرد.

دستگاه‌های الکترویسی آزمایشگاهی تمام خودکار این شرکت قابلیت تولید دسته وسیعی از نانوالیاف پلیمرهای طبیعی، سنتزی و نانودرات پلیمری، سرامیک را دارا هستند. به‌طور کلی در تمامی مدل‌های ارائه شده، به‌دلیل طراحی یکپارچه نرم‌افزار رابط کاربری و به کارگیری تجهیزات مناسب، امکان تنظیم، تغییر و کنترل تمام متغیرهای فرایند پیش و حین انجام عملیات امکان پذیر است. همچنین به‌دلیل طراحی مدولار و منعطف امکان اعمال هر گونه ویرایش در تجهیزات و ماژول‌های دستگاه بر اساس نیازمندی‌های کاربران فراهم شده است.

امکان بهره‌گیری از کاربرد دوگانه این دستگاه در استفاده به عنوان الکترواسپری، امکان به کارگیری آرایش‌های مختلف از ریسنده‌ها و جمع کننده‌ها، بهره‌گیری از سامانه‌های ایمنی نظیر قفل درب ایمنی برای جلوگیری از شوک الکتریکی و نیز سامانه تخلیه ایمن برای تخلیه حلال‌های سمی و نانوالیاف معلق از جمله  قابلیت‌های مشترک تجهیزات تولیدی این شرکت است.

نانوالیاف تولید شده با این ادوات در حوزه‌هایی نظیر زیست‌فناوری، محیط‌زیست، پزشکی، دارو و بهداشت، تولید و ذخیره‌سازی انرژی کاربرد دارد.