لایو صنعتی آشنایی با دستگاه‌های اپتیکی و نانو در شرکت تکسان ۲۵ و ۳۰ دی

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه، رأس ساعت ۹:۳۰ شب، میزبان عضو هیئت‌مدیره و مدیر بازاریابی شرکت تکفام سازان طیف نور (تکسان)، تولیدکننده تجهیزات پیشرفته طیف‌سنجی، خواهد بود.

این برنامه، به‌صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با مهندس سعید عبدی، عضو هیئت‌مدیره و مدیر بازاریابی شرکت تکفام سازان طیف نور تکسان (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به همراه مسابقه و ارائه جوایز به شرکت‌کنندگان لایو برگزار خواهد شد.

لینک ثبت‌نام (در صورت تمایل به شرکت در مسابقه این لایو و بهره‌مندی از جوایز به قید قرعه):

(https://lb2.ir/2npuym)

همچنین لایو تور صنعتی، روز سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه، رأس ساعت ۱۱ صبح، با موضوع بازدید مجازی از شرکت سازنده دستگاه‌های پیشرفته اپتیکی و اسپکتروسکوپی مرتبط با فناوری نانو و با راهبری مهندس سعید عبدی، عضو هیئت‌مدیره و مدیر بازاریابی شرکت تکفام سازان طیف نور (تکسان)، در این صفحه اینستاگرامی برگزار خواهد شد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و عموم علاقمندان دعوت می شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از کاربردهای دستگاه‌های پیشرفته اپتیکی و اسپکتروسکوپی در فناوری نانو، به طرح پرسش‌ها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

شایان ذکر است شرکت تکفام سازان طیف نور (تکسان)، با هدف طراحی و تولید دستگاه‌های پیشرفته اپتیکی و اسپکتروسکوپی تأسیس شده و از جمله محصولات این شرکت می‌توان به میکروسکوپ رامان، طیف‌سنج رامان قابل حمل، انواع دستگاه‌های اسپکترومتر نوری، اسپکتروفوتومتر و تجهیزات جانبی اشاره کرد.

محصولات تکسان در مقیاس آزمایشگاهی و نیز صنعتی برای شناسایی و آنالیز مواد گوناگون استفاده می‌گردد که در اکثر علوم مانند نانو، مواد و پلیمر، شیمی، نفت، فیزیک، پزشکی، داروسازی، زمین شناسی، زیست شناسی، دامپزشکی، معدن، کشاورزی، برق، هنر و … کاربردهای گسترده دارد.

شرکت تکفام سازان طیف نور (تکسان) شرکتی تولیدی و از فعالان عرصه طیف‌سنجی نوری و آنالیز مواد است. این شرکت جهت برآوردن نیازهای مشتریان در حوزه سنجش نوری، تخصص علمیِ کارشناسان خود را با موفقیت به بازار پیوند داده است. تمامی مراحل تولید و فروش شامل طراحی صنعتی، طراحی نرم افزار، چیدمان اپتیکی، الکترونیک، آموزش، فروش، خدمات پس از فروش و ساخت اکثر قطعات در واحدهای کارگاهی، آزمایشگاهی و اداری تکسان انجام می شود.

در طی مدت کوتاهی که از ساخت و فروش محصولات این شرکت می‌گذرد، مقالات متعددی در مجلات معـتبر علمی بین‌المللی به چاپ رسیده که در آن از محصولات تکسان برای شناخت و تحلیل نمونه‌ها استفاده شده است.

شعار شرکت تکسان تولید محصول باکیفیت ایرانی است.

از جمله فعالیت‌های این شرکت عبارتند از:

۱- طراحی و ساخت دستگاه‌های آزمایشگاهی طیف‌سنجی
۲- طراحی و ساخت سیستم‌های اپتیکی حساس آشکارسازی سیگنال
۳- طراحی و اجرای آزمایش‌های مرتبط با اپتیک، لیزر و طیف‌سنجی
۴- طراحی و ساخت بسته‌های آموزشی اپتیک، لیزر و طیف‌سنجی برای مقاطع مختلف تحصیلی

کلیک کنید»» لینک ورود به لایوتور صنعتی بازدید از شرکت تکسان (دستگاه‌های اپتیکی و اسپکتروسکوپی نانو)