سلامت پاهای خود را به فناوری نانو بسپارید

گروه تولیدی پاپیا طب با هدف ایجاد اصلاحات حرکتی و کاهش آسیب‌های وارده بر بدن در راستای پیشگیری و کاهش معضلات پا و عوارض ناشی از استفاده از کفش‌های غیراستاندارد مانند کمردرد و زانو درد، اقدام به تولید محصولات مراقبتی از پا کرده است.

محصولات تولیدی این مجموعه شامل تجهیزات پیشگیری، مراقبتی و تخصصی پا نظیر کفش، صندل و کفی طبی متناسب با قوس پا، پد هالوکس والگوس، پد خار پاشنه، پد متاتارسال و… است که تاکنون وارداتی بوده است. پاپیا طب با بومی‌سازی فناوری تولید این محصولات و طراحی و ساخت محصولات پاپوش و پاپزشکی جدید در تلاش است تا محصولاتی مشابه نمونه‌های خارجی را تولید و در بازار عرضه کند.

با توجه به طیف گستردهٔ محصولات پاپیاطب از مواد اولیه با تنوع بالا برای ساخت این محصولات استفاده می‌شود. مواد استفاده شده در این واحد تولیدی عبارتند از پلی‌اورتان، سیلیکون، پلی ژل، پارچه‌های آنتی‌باکتریال، نانوذرات، انواع چرم‌های طبیعی و مصنوعی که با استفاده از دستگاه‌های تزریق، فرم‌دهی، قالب پرس و لمینت‌ها و… در تولید محصولات به کار گرفته می‌شوند.

اضافه شدن خاصیت آنتی‌باکتریال و نانوذات به محصولات پاپیا طب باعث شده است که از ایجاد بوی بد و عرق پا جلوگیری شود. همچنین این محصولات برای استفادهٔ افراد دیابتی مناسب‌تر شده چرا که مانع رشد باکتری می‌شود.

محصولات پاپیا طب چه ویژگی‌هایی دارند؟

کفی طبی آرچدار اسپرت و مجلسی آنتی‌باکتریال: مناسب فشار و دمپینگ ضربه، ثبات و هم‌ترازی بدن، پایداری و حمایت از قوس طولی داخلی.

کفی طبی ارتوپدی آنتی‌باکتریال: حمایت از قوزک و قوس پا، حمایت و پیشگیری از چرخش پا، تعدیل فشارها و توزیع مناسب نیروها در کف پا، سبک و راحت، کمک به اصلاح ساختار کف پا، تعدیل فشارها و توزیع مناسب نیروها در کف پا.

کفی طبی دیابتی آنتی‌باکتریال: آنتی‌باکتریال، ساخته شده از مموری فوم، کاهش فشار از کف پا، استفاده از چند لایه جهت بهبود عملکرد (دارای ثبت اختراع با شماره ۹۰۰۲۴).

کفی عمومی آنتی‌باکتریال: این محصول صرفاً در اختیار تولیدکننده‌های کفش قرار می‌گیرد.

زیرنشیمن طبی آنتی‌باکتریال: قابل ‌نصب بر روی انواع صندلی‌های اداری، اتومبیل و ویلچر، گردش آزاد هوا و کمک به بهبود سریع‌تر زخم‌های احتمالی، رفع مشکلات ناحیه تحتانی مانند هموروئید (بواسیر)، تولید شده از مواد پلی‌یورتان و مموری فوم اروپایی، حذف فشار از ناحیه دنبالچه و دارای روکش قابل شستشو.

پد متاتارسال آنتی‌باکتریال: جلوگیری از درد در ناحیهٔ متاتارسال‌ها، کاهش درد و فشار هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند، جلوگیری از زخم در ناحیهٔ متاتارسال‌ها به‌ویژه متاتارسال اول و دوم در افراد دیابتی، جلوگیری و درمان میخچه پا.

پد هالوکس والگوس پارچه‌ای آنتی‌باکتریال: قابلیت استفاده در خانه، جلوگیری از پیشرفت بیماری، بهبود و جابه‌جایی استخوان شست پا، جایگزین مناسب و ارزان‌قیمت به‌جای عمل جراحی.

پد خار پاشنه کشی آنتی‌باکتریال: جلوگیری از آسیب به لیگامان فاشی‌ای پلانتار و پیشرفت بیماری، کنترل فشار در ناحیه پاشنه پا، کاهش التهاب و درد در پاشنه پا، قابلیت استفاده در خانه و کفش.

کفش دیابتی با روکش داخل کفش آنتی‌باکتریال: دارای پنجه پهن، تبادل هوا و جریان هوا، ساخته شده از چرم طبیعی و پارچه استرج در رویه، مناسب برای افراد دیابتی و افرادی که دچار ورم پا می‌شوند، دارای زیره استاندارد از لحاظ هندسی و سختی مواد به کار رفته.

با شرکت پاپیا طب بیشتر آشنا شوید

گروه تولیدی پاپیا فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ با نمایندگی واکس‌های پنگوئن و کیوی ترک آغاز کرد و با بهره‌گیری از دانش، تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص دست به تولید انواع کفش و کفی‌های کفش، انواع اکسسوری‌های مربوط به پا، انواع اکسسوری‌های ارتوپدی و ساخت دستگاه اسکن کف پا و… نموده است. تولیدی پاپیا دارای گواهینامه‌های CE و ISO از اتحادیهٔ اروپا در بخش‌های مدیریت، بهداشت و کیفیت است.

پاپیا طب با بررسی بیماری‌ها و مشکلاتی که در ناحیهٔ پا وجود دارد و با طراحی و تولید محصولات مراقبتی، به رفع این بیماری‌ها و مشکلات کمک و یا از به وجود آمدن این بیماری‌ها و مشکلات پیشگیری می‌کند. گفتنی است پاپیاطب تنوع در تولید محصولات خود را گسترش داده و اقدام به تولید محصولات مراقبتی در حوزهٔ زیرنشیمن‌ها، پشتی‌ها و پشت گردنی‌های طبی کرده است.

این شرکت با در اختیار داشتن امکانات، تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص علاوه بر تداوم ارائهٔ محصولات با کیفیت به مشتریان، با اتکا به گروه تحقیق و توسعه (R&D) به‌دنبال طراحی و ساخت محصولات جدید و فناورانه و دانش‌بنیان است و توانسته علاوه بر عرضهٔ محصولات در بازار داخلی در بازار بین‌المللی نیز با تولیدکنندگان خارجی رقابت کند.

در حال حاضر ۳۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و میزان تولید محصولات این شرکت ۱۵۰ هزار عدد در سال است. شرکت پاپیا طب دارای ۳۵ نمایندگی و ۳۰ عامل فروش است که فروش محصولات این مجموعه از طریق آن‌ها انجام می‌شود.

مسئولان شرکت پاپیا طب قیمت بالای مواد اولیه و تأمین آن از خارج از کشور را عمده‌ترین مانع در مسیر فعالیت‌های این شرکت می‌دانند.