فراخوان همکاری با انجمن‌های علمی/دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور

بنیاد آموزش فناوری نانو به‌منظور توسعه و ترویج فناوری نانو در میان قشر دانشگاهی از کلیه انجمن‌های علمی و گروه‌های دانشجویی فعال دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سراسر کشور دعوت به همکاری می‌نماید.

کلیه انجمن‌های علمی و گروه‌های دانشجویی فعال که به عضویت شبکه نهادهای ترویجی فناوری نانو درآیند، در صورت عمل به مفاد آیین‌نامه‌های تعریف‌شده در ستاد نانو از مزایای مالی و اعتباری بهره‌مند می‌شوند.

بنیاد آموزش فناوری نانو در راستای توسعه و ترویج هرچه بیشتر فناوری نانو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور، در نظر دارد از انجمن‌های علمی/دانشجویی که تمایل به فعالیت در حوزه ترویج فناوری نانو دارند، حمایت کند. این حمایت‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

۱- آیین نامه حمایت از رویدادهای آموزشی-ترویجی- کسب‌وکاری فناوری نانو : نهادهای ترویجی که اقدام به برگزاری رویدادهایی در رابطه با آموزش فناوری نانو، ترویج کاربردهای فناوری نانو یا کسب‌وکاری فناوری نانو نمایند، بر طبق آیین‌نامه مصوب مورد حمایت قرار می‌گیرند. جهت مشاهده آیین‌نامه حمایت از رویدادها اینجا کلیک نمایید.

۲آیین‌نامه حمایتی و رقابتی در حوزه علوم و فناوری نانو: بنیاد آموزش فناوری نانو در راستای توسعه فعالیت‌های ترویجی برای دانشجویان، از فعالیت‌های نهادهای ترویجی در حوزه‌های مختلف حمایت خواهد کرد و همچنین از آثار برگزیده تقدیر به عمل خواهد آورد. این آیین‌نامه شامل ۴ بخش، حمایت از آثار رسانه‌ای، تقدیر از تجارب نو، حمایت از مسابقات دانشجویی و ارزیابی نهاد ترویجی برتر است. گفتنی است این تقدیر در هریک از ۴ بخش ذکرشده به صورت جداگانه صورت می‌پذیرد. جهت مشاهده آیین‌نامه حمایتی و رقابتی اینجا کلیک نمایید.

انجمن‌های دانشجویی می‌توانند جهت عضویت در شبکه نهادهای ترویجی و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های زیر با دبیرخانه شبکه نهادهای ترویجی تماس حاصل فرمایند.

تلفن ثابت: ۰۲۱۶۶۵۱۰۱۳۲

تلفن همراه: ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۷۲

واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۷۲

ایمیل: nsg@nano.ir